کد خبر: ۷۰۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 19 January 2019
بخشدار مارگون گفت: 18 طرح عمرانی در دهه فجر امسال با حضور مسئولان در سطح بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد ریال افتتاح می شود.
18 طرح عمرانی مارگون بویراحمد در دهه فجر افتتاح می شود
علی اصغر ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار طرح شبکه اینترنت در روستاهای گود تلخان، مله خویش، سرچال و مارگون برای پوشش خدمات اینترنت با اعتباری حدود 18 میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال بهره برداری می شود.
وی افزود: در زمینه پوشش آنتن دهی همراه اول در دهستان زیلایی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از سایت « بی تی اس» بهره برداری می شود.
ملکی بیان کرد: همچنین بهره برداری از سالن ورزشی دانش آموزان مارگون با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال در دهه فجر امسال انجام می شود.
وی عنوان کرد: طرح بازگشایی زیرسازی و آسفالت مسیر کارخانه سیمان به سمت امام زاده بی بی خاتونین با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود.
بخشدار مارگون یادآور شد: همچنین از سه خانه مددجویی تیپ 2 ضد زلزله با اعتباری افزون بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال، پل « ده عزیز» با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و زمین ورزشی چمن مارگون با اعتبار 2 میلیارد ریال در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شوند.
ملکی تصریح کرد: طرح کانال هدایت سیلاب زیتون با یک میلیارد ریال اعتبار، نصب علمک گاز روستاهای « بونه بن» و «بیلوخر» با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال خواهد بود.
وی گفت: همچنین طرح آب رسانی به «چشمه لیشه» با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال و خانه سلامت سیلاب کلوار با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال در آینده ای نزدیک افتتاح می شوند.
بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت بخش مارگون 19 هزار و 876 نفر بوده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار