شب گذشته برای دو بار یاسوج و سیسخت لرزیدند. بنابر این گزارش در زلزله اول سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا و یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد ساعت 48 دقیقه بامداد لرزیدند اما ساعاتی پس از آن دوباره همان مناطق دومین زمین لرزه را احساس کردند .
کد خبر: ۷۰۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵ 20 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از زلزله های سال گذشته تاکنون گاه و بیگاه لرزه هایی با شدت متفاوت رخ می دهد اما خوشبختانه آرامش به منطقه بازگشته است و مردم نسبت به وقوع زمین لرزه ها کمی سنجیده تر عمل می کنند. شب گذشته برای دو بار یاسوج و سیسخت لرزیدند. بنابر این گزارش در زلزله اول سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا و یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد ساعت 48 دقیقه بامداد لرزیدند اما ساعاتی پس از آن دوباره همان مناطق دومین زمین لرزه را احساس کردند .
زمین لرزه اول
زمین‌ لرزه‌ای با شدت ۴ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۴۵دقیقه و ۸ثانیه بامداد یکشنبه، ۳۰ دی ماه شهر سی‌سخت را لرزاند .

این زلزله در عمق ۱۰کیلومتری زمین و در فاصله ۷کیلومتری سی‌سخت، کهگیلویه و بویراحمد،  ۱۹کیلومتری کمه اصفهان و ۲۰ کیلومتری چیتاب، کهگیلویه و بویر احمد رخ داده است.

تاکنون از خسارت‌های احتمالی جانی و مالی این زمین‌لرزه‌ گزارشی نشده است .

بنابر این گزارش، این زمین لرزه در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز احساس شده است.
 
بازگشت زلزله ها به بویراحمد / وقوع دو زمین لرزه وقتی همه خواب بودند
 
زمین لرزه دوم
زمین لرزه دوم هم در مناطقی از شهرستان های بویراحمد و دنا رخ داده است.
بنابر این گزارش ، زلزله دوم ساعت 3 و 14 دقیقه و 21 ثانیه بامداد رخ داده است که بزرگی این زلزله 2 و 5 دهم در مقیاس امواج درونی زمین بوده است.
سازمان لرزه نگاری کشور محل دقیق این زمین لرزه را بین 4 کیلومتری سیسخت ، 18 کیلومتری چیتاب و 21 کیلومتری پاتاوه عنوان کرده است.
در مورد زلزله دوم هم تاکنون گزارش خسارتی منتشر نشده است .
 
بازگشت زلزله ها به بویراحمد / وقوع دو زمین لرزه وقتی همه خواب بودند
برچسب ها: زمین لرزه ، یاسوج ، سیسخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار