حضور دانش آموزان روستای گرداب در گلزار مطهر یک شهید؛
معلم روستای گرداب امروز صبح دانش آموزان خود را به گلزار مطهر شهید سید علی قلی زاده از شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس این روستا میبرد تا از فداکاری های شهدا و فلسفه ایثار و شهادت برای دانش آموزان خود بگوید. در این بازدید سوال سخت یک دانش آموز باعث میشود این معلم در جواب عاجز بماند.
کد خبر: ۷۰۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 21 January 2019

تابناک کهگیلویه وبویر احمد-آقای پرویزی معلم روستای گرداب است که امروز صبح دانش آموزان خود را به گلزار مطهر شهید سید علی قلی زاده از شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس این روستا میبرد تا از فداکاری های شهدا و فلسفه ایثار و شهادت برای دانش آموزان خود بگوید. در این بازدید سوال سخت یک دانش آموز باعث میشود این معلم در جواب عاجز بماند و در ادامه شاهد گلایه های ایشان در فضای مجازی و رسانه ای باشیم و از مسئولان بنیاد شهید بخواهد جواب این دانش آموز را بدهند.

آنچه در بازدید دانش آموزان روستای گرداب از گلزار مطهر شهید سید علی قلی تزاده گذشت .

معلم به دانش آموزان گفت، در سالهای نچندان دور در سرزمین ما ایران روحیه انقلابی با ایثار، شهادت و فداکاری آمیخته شد. ملت ایران انقلاب و هویت خودش را در معرض یک تهاجم دید و برای دفاع از هویت خود و ارزش‌هایی که سالیان دراز به پشتوانه تفکر اسلامی متراکم شده بود، همه آن‌ها را به میدان آورد تا از این یکپارچگی و هویت واحد خودش دفاع کند.

بچه ها اولین چیزی که در دفاع مقدس به چشم می‌خورد یک خود آگاهی انقلابی در برابر تهاجم دشمن بود. هیچ کس تردید نکرد که در برابر دشمن باید ایستاد و این آگاهی که وظیفه تک تک ایرانیان است از خاک و ناموس خود دفاع کنند باعث شد تا عزم‌ها راسخ و پایداری در سرزمینمان ایجاد شود.

دانش آموزان عزیزم علیرغم اینکه دفاع مقدس هشت سال سخت طول کشید اما از اراده ی ملت ایران کاسته نشد و پدران و برادران ما در آن روزگاران از جان خود گذشتند تا از خاک و ناموس ما دفاع کنند.

بچه های عزیزم این را بدانید که من و شما و تمام کسانی که در سرزمین ایران زندگی میکنیم مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم.

تعریف و تمجید های آقای پرویزی از شهدا و تشویق دانش آموزان به حفظ و ارزش ها و آرمانها تمام میشود و دانش آموزئ که با بهت و حیرت به معلم نگاه میکرد گفت، آقای پرویزی من فکر میکردم مزار آدمهای فداکار را خیلی زیبا و باشکوه میسازند تا همه آنها را سرمشق خود قرار دهند. آقای پرویزی به نظر ما این مزار در شان کسی که شما این همه از او تعریف مکینید..؟

آقا مگر شهید روستای ما برای کشورمان فداکاری نکرد.؟ پس چرا کسی مزار شهید روستای ما را درست نمیکند.!

معلم از جواب دادن به دانش آموز خود عاجز مانده بود و تنها کاری که از دستش می آمد رساندن صدای مظلومیت این شهید و گلایه دانش آموزان خود به گوش مسئولان از طریق فضای مجازی بود .

معلم روستای گرداب در پیامی  خطاب به مسئولان بنیاد شهید استان نوشت، قصور شما امروز باعث شد در برابر سوال دانش آموزم شرمنده شوم. مسئولان ،وارثان خون شهدا جواب این دانش آموز را با عمل نه با حرف بدهید.

گفتنی است غربت و مظلومیت شهیدان شمس الله دهقان، کاکاجان دهقان، فرهاد قنبر پور، علی زمان ارتشی، یدالله پوزان و سید علی قلی تزاده آن چنان روشن و آشکار است که خانواده های این شهیدان بغض های خویش را پس از 30 سال بارها شکستند و لب به اعتراض گشوده و از بی توجهی بنیاد شهید و امورایثارگران گلایه های بسیار داشتند ولی تا کنون ترتیب اثری داده نشد.

ساماندهی نشدن گلزار شهدای روستاهای سرتنگ آزادی با دو شهید، گرداب با دوشهید، نهضت با یک شهید در بخش موگرمون پس از سالهای سال باعث گلایه و اعتراض خانواده های شهدا در این بخش است که امیدی مسئولان بنیاد شهید قبور مطهر این شهدای گرانقدر را ساماندهی نماید .

وقتی معلم لنده ای در جواب به دانش خود عاجز ماند..!/استمداد آقای پرویزی از مسئولان بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویر احمد

وقتی معلم لنده ای در جواب به دانش خود عاجز ماند..!/استمداد آقای پرویزی از مسئولان بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویر احمد

وقتی معلم لنده ای در جواب به دانش خود عاجز ماند..!/استمداد آقای پرویزی از مسئولان بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویر احمد

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
متاسفانه تمام مسئولین استانی وکشوری با وعده و قولهای دروغینشان سرمردم کلا میزارن
جهان آرا حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
آفرین بسیار بجا وقابل تقدیر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
افرین ودرود براقای پرویزی عزیزواقعا بنیاد شهیدما بین شهدا هم تبعیض قایل هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
یاد ونام شهدای عزیز را گرامی بداریم واز رشادت هایشان برای نسل جوان یاداوری کنیم تا در اذهان بمانند
موگرمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
درود بر تابناک وزیننننننن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
آقای معلم کم آورد چون نتوانست بگوید ارزش و احترام به شهید و خونش یعنی ساختن مملکتی با روستاها و شهرهای آباد و با مردمانی مرفه ک امیدوار به زندگی بهتر برای فرزندان خود.باشند. ارزش و احترام گذاشتن به خون شهید یعنی ........
خانواده شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
درود بر شرفت آقای پرویزی الحق که معلمی برازنده توست زیرا که همه ما درس گرفتیم انشاءالله که مسئولین بنیاد شهید شهرستان و استان بویژه مدیرکل محترم یه عنایتی به مغز این مطالب بنمایند و نیز...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار