اکران خصوصی و فرش قرمز فیلم چشمهایت در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 21 January 2019

به گزارش تابناک، مراسم اکران خصوصی و فرش قرمز فیلم چشمهایت به نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده با حضور  بازیگران ، عوامل فیلم و علاقمندان هنر سینما در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

فیلم چشمهایت روایت گر داستان زندگی زوجی است که در آستانه جدایی قرار دارند و حضور پرستاری در زندگی آنها مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک این زوج  ایجاد می کند.

در این مراسم جمعی از بازیگران برجسته از جمله مجید مشیری، رضا ایرانمنش، سیما خضرآبادی ، سام کرمی ، ایمان نصر و...حضور داشتند .

فیلم چشمهایت تماما در اصفهان فیلم برداری و تولید شده است ، و تلاش شده جلوه های جدیدی از  جذابیت این شهر زیبا و تاریخی به تصویر کشیده شود . 

هدف اصلی ساخت این فیلم نشان دادن پتانسیل شهر اصفهان برای ورود و ساخت فیلم های سینمایی و سریال با استاندارد های جهانی در این شهر میباشد .

رضا ایرانمنش بازیگر و عضو شورای پخش نمایش خانگی وزارت و ارشاد اسلامی کشور در حاشیه این مراسم اظهار داشت:در این وانفسا که بیشتر کارها شرافت و زلالی در آنها کمتر یافت میشود فیلم چشمهایت کاری ست شریف با ساختار و محتوایی خوب در حد استاندارد کارهای فاخر با اکیپی که زلالی آنها کار را شریف کرده است. 

او در ادامه افزود : امیدوارم بزودی زود شاهد کارهای بعدی حسین طبیب زاده جوان خوشفکر و دانا و اکیپش باشیم و مسئولین و متولیان هنر کشور و استان هنر خیز اصفهان قدر امسال حسین طبیب زاده را بدانند و او را از حمایت و پشتیبانی خود لبریز کنند.

در این برنامه اکران خصوصی فیلم در دو سالن مجزا از پردیس سینمایی قلب شهر(سیتی سنتر )" به نمایش در آمد  و مورد تحسین و تشویق مسئولین، بازیگران و عوامل و سایر میهمانان قرار گرفت.

پس از پایان برنامه اکران خصوصی مراسم ویژه فرش قرمز آغاز گردید که مورد استقبال بینظیر مردم قرار گرفت و در ادامه برنامه عکس یادگاری بازیگران و عوامل به همراه امضای تابلو یادبود انجام شد.

در پایان مراسم نیز آیین تجلیل از بازیگران و عوامل فیلم و دست اندکاران برنامه ، در سالن کنسرت مجموعه قلب شهر با حضور گسترده مردم و هنرمندان برگزار شد .

در پایان این مراسم کارگردان حسین طبیب زاده ، مدیر تولید محمد پورسینا و  جانشین تهیه کننده احمد مقامی وسجاد حیات بخش از مجید مشیری، رضا ایرانمنش ، سیما خضرآبادی ، سام کرمی و کلیه عوامل و بازیگران فیلم با  اهدای هدیه و لوح یادبود تقدیر و تشکر کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار