در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود؛
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر جمعیت هلال احمر از برگزاری مانورهای بهداشت و درمان اضطراری این معاونت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر برای ارائه خدمات به محرومان در برخی مناطق کمتر برخوردار استان های متاثر از حوادث طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 22 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسن صفاریه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مانورها از 12 تا 25 بهمن در 9 منطقه عملیاتی کشور شامل شهرستان قائنات در استان خراسان جنوبی، بم در استان کرمان، گنبد کاووس در استان گلستان، بُن رود در استان اصفهان، شُنبه در استان بوشهر، بویین زهرا در استان قزوین، رَزن در استان همدان، ورَزقان در استان آذربایجان شرقی و آبادان در استان خوزستان برگزار خواهد شد. تمام این مناطق در گذشته دچار سانحه ای طبیعی مانند زلزله شده اند. 

وی توضیح داد: این مانورهای بهداشت و درمان اضطراری در ایام مبارک دهه فجر و با هدف حفظ آمادگی تیم ‌های عملیاتی، آماده سازی اعضای تیم ها، تجهیزات و ارائه خدمات به هنگام سانحه با هماهنگی و همراهی سازمان‌های امداد و نجات، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در شرایط عادی و اضطراری برای ارائه خدمات پزشکی در داخل و خارج از کشور و همچنین ارائه خدمات دارویی فعالیت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار