کد خبر: ۷۰۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 22 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ ۲ سال از حادثه پلاسکو که ۱۶ آتش نشان و ۶ شهروند در آن جان خود را از دست دادند می گذرد و با اینکه در ابتدا اعلام شد آتش نشانان این حادثه شهید محسوب می شوند اما در تجمعی که خانواده های آنها در کنار ساختمان پلاسکو داشتند اعلام کردند در حکم فرزندان آنها عنوان جانباخته یا متوفی قید شده است نه شهید!

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر اینکه آتشنشانانی که در حادثه پلاسکو جان خود را از دست دادند باید شهید محسوب شوند گفت: لازم است برای پیگیری این مساله خانواده های شهدای پلاسکو به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند و فراکسیون ایثارگران مجلس هم پیگیر آن خواهد بود.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا اظهار کرد: همان موقع قرار شد که آتش نشانان پلاسکو شهید محسوب شوند و حق این عزیزان که مظلومانه از بین رفتند باید مغتنم شمرده شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن انتقاد از توقف در بررسی پرونده شهدای پلاسکو تصریح کرد: آنها همانند شهدای منا و شهدای کشتی سانچی هستند و من فکر می کنم باید شهید محسوب شوند اما نمی‌دانم این مساله در کجا و کدام مرحله متوقف شده است؟!

نوروزی در پایان با اعلام اینکه فراکسیون ایثارگران پیگیر این مساله است خاطرنشان کرد: لازم است برای پیگیری این مساله خانواده های شهدای پلاسکو به بنیاد شهید مراجعه کنند و پس از آن برای پیگیری این مساله جلساتی  میان مدیران بنیاد شهید با فراکسیون ایثارگران برگزار شود.

انتهای پیام

شفقنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار