سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، گفت: حقوق معوقه 2ماهه نیروهای حفاظتی طرح‌های جنگل‌داری شهرستان رامسر واریز شد.
کد خبر: ۷۰۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 22 January 2019

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، گفت: حقوق معوقه 2ماهه نیروهای حفاظتی طرح‌های جنگل‌داری شهرستان رامسر واریز شد.
فارس من| معوقه نیروهای حفاظتی منابع طبیعی رامسر واریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر؛ جمعی از مردم با ثبت سوژه‌ای با عنوان جنگلبانان رامسر 9 ماه حقوق نگرفتند، خواستار پیگیری این مسئله از سوی خبرنگاران فارس در مازندران شدند.

عبدالرضا سنگاری سرپرست اداره منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر از پرداخت دو ماه از حقوق معوقه جنگلبانان این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در صدد هستیم بقیه حقوق معوقه این افراد را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 54 تن از نیروهای حفاظتی در سه طرح جنگل‌داری بنشکی، صفارود و چالکرود غربی رامسر در امر حفاظت از منابع طبیعی مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر که به منظور بررسی مشکلات منابع طبیعی با مسؤولان این شهرستان در محل اداره منابع طبیعی رامسر شرکت کرده بود، ضمن تشکر از تعامل و کمک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی، گفت: باید سایر نهادها با منابع طبیعی همراهی و همکاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

شهرستان رامسر دارای 25 هزار و 269 هکتار عرصه جنگلی است.

این سوژه در سامانه فارس من با عنوان جنگلبانان رامسر 9 ماه حقوق نگرفتند ثبت شد که طی یک مصاحبه رحمت علیزاده معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر در 29 دی‌ماه وعده پرداخت حقوق جنگل‌بانان رامسری را داده بود و طی گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن عذرخواهی از جنگلبانان گفته بود؛ مشکل جنگل‌بانان رامسر مشکل قراردادی بود که از همکاران در زمینه تأخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌کنیم؛ امروز نیز خبر پرداخت معوقات این نیروها خبری خوبی بود که از سوی سرپرست منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار