مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از واردات ۲۰۰ هزار رأس دام زنده از رومانی به استان تهران در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 22 January 2019
200 هزار رأس دام زنده از رومانی وارد تهران می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛  رضا سالمی امروز در جلسه تنظیم بازار استان تهران در مورد عرضه تخم‌مرغ اظهار داشت: از اول آذر 3500 تن تخم‌مرغ عرضه شده که 2500 تن وارداتی و بقیه تولید داخل بوده که اکنون واردات قطع شده و قیمت تخم‌مرغ هم کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: 3 هزار تن قرارداد تخم‌مرغ داخلی بسته شده که در ازای آن نهاده با قیمت مصوب پرداخت می‌کنیم و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشکلی در زمینه تأمین وجود ندارد چرا که تولیدات افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: در زمینه مرغ نیز از ابتدای دی‌ماه 5 هزار تن مرغ منجمد و 1800 تن مرغ گرم توزیع شده و اکنون به قیمت 9800 تومان در میادین تهران عرضه می‌شود.

سالمی ادامه داد: برای پاسخگویی به نیاز بازار در زمینه تأمین گوشت گوسفندی نیز مقرر شده که دام زنده  از رومانی وارد شود و بر این اساس برای هفته آینده 200 هزار رأس برای استان تهران  وارد می‌شود که با توجه به اقدامات انجام شده امید است مشکلی در زمینه توزیع گوشت به وجود نیاید.

وی با اشاره به تأمین گوشت گوساله در بازار خاطرنشان کرد: در زمینه گوشت گوساله نیز از 11 شهریورماه تا 30 دی‌ماه 11 هزار تن گوشت منجمد و 10 هزار تن گوشت گرم توزیع شده که 70 درصد گوشت در میادین و 12 تا 15 درصد نیز در تعاونی‌ها عرضه می‌شود و 235 مرکز عرضه نیز در نظر گرفته شده تا کنترل بیشتری در بخش نظارت و توزیع انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار