استاندار اصفهان خطاب به شهرداران استان اصفهان گفت: متأسفانه گزارشات خوبی از دوستان ندارم، به میان مردم بروید و‌ کنار آن‌ها باشید.
کد خبر: ۷۰۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 22 January 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در گردهمایی شهرداران استان اصفهان با اشاره به اینکه سیاست دولت، صداقت است، افزود: از تمام دوستان درخواست دارم این سیاست را در دستور کار خود قرار دهند، امروز استکبار جهانی با تمام توان خود رو به روی نظام مقدس اسلامی ایستاده است، از همین رو روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی خطاب به شهرداران گفت: از شما درخواست دارم روان‌سازی در امور جاری مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید، بیشترین شکایت‌های مردمی را از شهرداری‌ها داشته‌ایم؛ شهرداری‌های اصفهان با تشکیل یک کار گروه راه‌های مرتفع کردن مشکلات را بررسی کنند و تعیین کنند که چگونه با مردم برخورد شود.

رضایی ادامه داد: ملت ایران مردم خوبی هستند، تمام مشکلات از جانب آمریکا نیست و اتفاقا برخی از مشکلات از جانب ما یا من است که بد مدیریت کرده‌ایم، باید از مردم بابت این موارد عذر خواهی کنیم.

استاندار اصفهان در ادامه تصریح کرد: باید نوآوری در مسائل شهری صورت بگیرد، مردم باید احساس کنند که ما خادم آن‌ها هستیم؛ شهرداری و فرمانداری خانه‌ ما است و باید در این راستا ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در میان مردم باشیم. 

وی خطاب به شهرداران گفت: متأسفانه گزارشات خوبی از دوستان ندارم، به میان مردم بروید و‌ کنار آن‌ها باشید.

رضایی با بیان اینکه روز گذشته از قرارگاه خاتم الانبیاء و بانک مرکزی بازدیدی داشته است، گفت: هر کجا را بررسی کنید مشکل وجود دارد؛ دوستان هیچ جا هیچ خبری نیست؛ مشکلاتی که دولت با آن مقابله می‌کند مشکلات بزرگی است و حجم کار نیز بسیار بالا است و در جنگ اقتصادی قرار داریم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رئیس جدید سازمان همیاری شهرداران استان اصفهان از بهترین مدیران است، افزود: مدیران رانت را از کار خود خارج کنند، اگر متوجه چنین موضوعی شوم قطعا برخورد خواهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار