کد خبر: ۷۰۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 22 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی فعالیت های خود در تلگرام را تشدید کرده است و گاه و بیگاه با انتشار یادداشت های سیاسی ، مذهبی و اخیرا هم طنز های سیاسی اعلام حضور می کند.
البته در برخی تحلیل های سیاسیون و رسانه ها از زمزمه آماده شدن بزرگواری برای حضور در دور بعدی انتخابات سخن به میان می آید که در حد و اندازه شایعه مانده و تاکنون به صورت جدی مطرح نشده است. اما از آنجا که بزرگواری یکی از تندرویان اصولگرا محسوب می شود معمولا در اتخاذ مواضع سیاسی هم نسبت به غیر اصولگرایان همیشه از ادبیات تند و تحقیر آمیز استفاده می کند و اخیرا هم با بازنشر یک عکس نوشته طنز ، سخنان روحانی را به سخره گرفته است.
در این پست که به نظر می رسد بازنشری از یک کانال طنز سیاسی تلگرامی است سخنان رئیس جمهور با وضعیت آشفته بازار و معیشت مردم ترکیب شده است و گویا این طنز به مذاق بزرگواری بسیار خوش آمده است که دست به انتشار آن در کانال خود زده است.
البته بزرگواری در ادامه یک عکس نوشته دیگر هم منتشر کرده است که در آن تصویر با نوشته ای از یک حساب کاربری توئیتری عربی را که در مورد پرتاب های دست بیرانوند و برد موشک های ایران تلفیق شده است ، طنز گونه بیان می کند.
 
پست های طنز بزرگواری در تلگرام ! / از تمسخر روحانی تا پست موشکی ، فوتبالی + تصاویر
پست های طنز بزرگواری در تلگرام ! / از تمسخر روحانی تا پست موشکی ، فوتبالی + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار