با همکاری بنیاد علوی انجام میگیرد؛
عملیات ساخت پل دره وحشت در روستای وحدت با همکاری بنیاد علوی و راه و شهرسازی از اوایل سال ۹۸ آغاز خواهد شد که دراین راستا این پروژه در بهمن ماه به مناقصه می رود.
کد خبر: ۷۰۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 22 January 2019

تابناک کهگیلویه وبویر احمد-فرماندار لنده که برای پیگیری مشکلات این شهرستان در یاسوج مرکز استان به سر میبرد در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تابناک گفت: تلاش کنیم در زندگی برای هم پل باشیم و پل بسازیم، نه دیوار

کریمی نژاد خبر داد؛ در ادامه پیگیرها در راستای احداث پل ارتباطی بر روی دره موسوم به دره وحشت در روستای وحدت به نتایج خوبی رسیدیم .

خبر خوش فرماندار لنده از یاسوج- پل باشیم و پل بسازیم، نه دیوار/ احداث پل بروی دره وحشتفرماندار لنده افزود؛ بیش از ده روستای منطقه موگرمون راه ارتباطی آنان از این دره میگذرد و علاوه بر آن برای برقراری ارتباط ساکنان منطقه طیبی سردسیر بخش(چاروسا) با طیبی گرمسیری لنده نیاز مبرم به احداث این پل داریم.

کریمی نژاد با اشاره به تعیین تکلیف این پروژه گفت؛ با همکاری بنیاد علوی و راه شهر سازی این پل احداث خواهد شد.

فرماندار لنده اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل بارندگی و راه افتادن سیلاب در دره وحدت، ارتباط دو منطقه طیبی سردسیر در بخش چاروسا و طیبی گرمسیر در لنده قطع می‌شود و به همین دلیل ساکنان از این دره به نام دره وحشت نام میبرند.

کرمی نژاد تصریح کرد: با توجه به سیلابی شدن این دره در هنگام بارندگی، ارتباط ۱۰ روستای بخش موگرمون با لنده مرکز شهرستان به کلی قطع می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات ساخت پل دره وحشت در روستای وحدت با همکاری بنیاد علوی و راه و شهرسازی از اوایل سال ۹۸ آغاز خواهد شد که دراین راستا این پروژه در بهمن ماه به مناقصه می رود.

دره وحشت در روستای وحدت در فاصله ۱۲ کیلومتری شهر لنده قرار دارد. شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان-بنیاد علوی در سراسرکشور است.

طول راه‌های روستایی این شهرستان ۲۷۶ کیلومتر است و طول راه‌های اصلی و فرعی شهرستان لنده ۶۴۸ کیلومتر است که تنها ۵۸ درصد از این راه‌ها از آسفالت برخوردارند.

شهرستان ۲۱ هزار نفری لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان‌های محروم کشور است که از سال ۹۶ با استقرار بنیاد علوی این بنیاد با اجرای طرح آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده سعی در زدودن چهره محرومیت از سیمای این شهرستان را دارد که در این راستا طرح ها و پروژه های بسیاری در دست اقدام است.

فرماندار لنده در پایان با تشکر از همه کسانی که در تعیین تکلیف این پروژه همکاری داشتند خاطر نشان کرد؛ به نمایندگی از مردم شریف شهرستان لنده از همراهی دکتر احمدی استاندار، پیگیری های حاج هاشمی پور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه وبودجه، اداره کل راه شهر سازی و بطور ویژه از بنیاد مستضعفان- بنیاد علوی قدردانی میکنم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
انشالله با نگاه ویژه دکتر احمدی استاندار سخت کوش در پیگیری مشکلات و مطالبات لنده با فرماندار این شهرستان لنده طی یکی دوسال آینده بیش از همیشه در مسیر توسعه قرار میگیرد
و نام این دو عزیز در تاریخ این منطقه خواهند ماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار