اولین دفتر نمایندگی یونسکو در ایران با حضور مسئولان، پژوهشگران، فعالین اجتماعی و فرهنگی استان و دست‌اندرکاران کشور حوزه فعالیت یونسکو در یزد راه‌اندازی و افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 23 January 2019

اولین دفتر استانی یونسکو در ایران امروز با حضور«ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، «عباسی» معاون حقوق بشر وزارت دادگستری،«طالبی» استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر یزد افتتاح شد.

راه‌اندازی دفتر نمایندگی یونسکو در محل مرکز خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد در دیماه 96 بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد تصویب و اجرایی شده است.

همکاری با شهرداری یزد برای عضویت در شبکه شهرهای خلاق یونسکو، تلاش برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدیریت شهری، معرفی بیش از پیش جاذبه‌های گردشگری یزد در یونسکو، همکاری در راستای تدوین شاخص‌های علمی،‌آموزشی و فرهنکی توسعه پایدار شهری، انعکاس فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه فرهنگی یزد و همکاری در تربیت نیروی انسانی متخصص، از جمله رسالت‌های تعیین شده برای دفتر نمایندگی یونسکو در استان یزد است.

همکاری درمعرفی بیشتر مفاخر و برگزاری بزرگداشت مفاخر فرهنگی یزد در چارچوب برنامه‌های یونسکو و بهره‌گیری از توانمندی‌های مراکز پژوهشی، ‌آموزشی، ‌فرهنگی، از دیگر وظایف دفتر نمایندگی یونسکو در یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار