معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : وحدت احزاب در شهرستان دهلران در خصوص توسعه این شهرستان قابل تقدیر است چرا که همه برای توسعه شهرستان همدل هستند.
کد خبر: ۷۰۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 24 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در جمع احزاب وگروه های سیاسی شهرستان دهلران گفت : وحدت وهمدلی یکی از موضوعات مهم در کشور است که خوشبختانه این وحدت وهمدلی بین احزاب سیاسی کشور وجود دارد و همه دل در گرو نظام و انقلاب و رهبر و ولایت داشته و هدف همه خدمت به مردم است.

وی اظهار داشت : امروز احزاب سیاسی اصولگرا ، اعتدال واطلاح طلب یل واحد هستند وهمه آنها به دنبال توسعه کشور هستند

وی با اشاره به جشن 40سالگی انقلاب اسلامی گفت : در ابتدای انقلاب که یک نهال نو پا بود دشمنان تلاش زیادی کردند تا نظام نوپا را ساقط کنند ولی همدلی مردم سبب شد دشمنان نتوانند کاری را از پیش ببرند وامروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک درخت تنومند در جهان تبدیل شده است چرا که هم در نظام بین الملل و خاورمیانه دارای نقش وجایگاه مهمی است.

معاون استاندار ایلام گفت : دهلران سرزمن قهرمانان است و مردم کرد ،لر و عرب با همدلی در کنار هم زندگی می کنند و نقش آنها در 8 سال دفاع مقدس ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه در  8سال دفاع مقدس استان ایلام و شهرستان دهلران درگیر جنگ بودند توسعه را به معنی واقعی نداشتند ولی امروز ایجاد پروژه های بزرگ نفت گاز  در این استان، ان جی ال ، پتروشیمی وتوسعه حوزه کشاورزی در شهرستان دهلران سبب شده این شهرستان در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

نوذری گفت :بازگشایی مرز چیلات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شخص استاندار موضوع بازگشایی این مرز را به صورت جدی دنبال می کند.

معاون سیاسی استاندارایلام با اشاره به اینکه توسعه حق مردم شهرستان دهلران است گفت : سهم فرزندان این شهرستان در بحث مدیریت در مرکز استان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش بودجه اربعین در سال آینده گفت : خوشبختانه اختصاص 76میلیارد تومان بودجه اربعین به استان می تواند تحول عظیمی در شهرستان های مهران و دهلران که در مسیر هستند ایجاد کند.

نوذری به نقد در جامعه اشاره کرد گفت : نقد در جامعه نیاز است ولی نقد باید سازنده و بدور از تخریب باشد و اگر نقدی در فضای مجازی مطرح می شود باید منصفانه و همراه با راهکار برای بهبود توسعه استان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم گفت : همه ما در یک کشتی هستیم واگر کشتی آسیب ببیند همه ما غرق خواهیم شد وب اید با همدلی از این پیچ تاریخی عبور کنیم تا نقشه دشمنان با شکست مواجه شود .

فرماندار دهلران گفت : خوشبختانه مردم کرد ، لر و اعراب منطقه با همدلی و وحدت در کنار هم زندگی می کنند.

سید حسینعلی موسوی بیان داشت : فعالیت احزاب وگروهای سیاسی در شهرستان قابل قبول است.

موسوی عنوان کرد : احزاب در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند ودر این راستا هم در شهرستان در زمان انتخابات با همدلی درکنار هم فعالیت های سیاسی خود را دنبال می کنند.

وی گفت : در حال حاضر 41سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان به فعالیت های خود مشغول هستند و مجوز فعالیت 8 سازمان دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.

 نماینده مردم در شواری شهر گفت : انتظار است از ظرفیت فرزندان توانمند شهرستان در عرصه مدیریتی در سطح استان استفاده شود.

رحمان جابری گفت : شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی ، نفت گاز در سطح ملی و استان باید توجه بیشتری شود.

وی گفت : مردم شهرستان دهلران در بحث مشارکت در انتخابات در سطح استان اول هستند ومردم آن هم با همدلی و وحدت درکنار هم زندگی می کنند.

وی با اشاره به توانمندی فرزندان دهلران در سطح ملی گفت : باید زمینه استفاده از افراد کار آمد شهرستان در مرکز استان مهیا شود.

جابری گفت : تغییرات مدیریتی در شهرستان نباید سیاسی باشد و اگر قرار است مدیری برکنار شود باید از ظرفیت نیروهای بومی شهرستان در عرصه مدیریت استفاده شود.

یکی از فعالین سیاسی شهرستان دهلران گفت : امروز همه دوستداران نظام دغدغه آبادانی وتوسعه همه جانبه کشور را دارند.

مجید باصره گفت : بیکاری یکی از موضوعات بسیار مهم در جامعه است که مسئولان باید به صورت جهادی وارد عمل شوند واین مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به همدلی مردم دهلران گفت : استفاده از نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه یکی از مطالبات مردم است و باید در این راستا تلاش بیشتری صورت بگیرد.

نماینده مردم اعراب در این جلسه گفت : ارتقا دشت عباس از دهستان به بخش یکی از مطالبات مردم این منطقه است.

حجت اسلام علی سرخه گفت : جذب نیروهای بومی منطقه در شرکت ها ، واگذاری زمین به مردم دشت عباس ، وبحث بهداشت ودرمان از مهمترین خواسته های مردم این دهستان است که انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات به صورت جدی وارد عمل شوند.

وی گفت : مردم دشت عباس دین خود را به انقلاب ادا کرده اند وانتظار دارند مسئولان توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

لازم به ذکر است احزاب و گروهای سیاسی مشکلات ودیدگاههای خود را در این جلسه مطرح وخواستار توجه به ظرفیت های شهرستان شدند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
علی و ۴۱ ساله نکیگه ورد عه مسعولین پفیوز استانداری بخصوص دیشتکی که هه عرا یه خاصه قژمری وه بکن.هیچ عرامان نکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار