استاندارایلام؛
استاندار ایلام گفت: دهه فجر نماد عزت و استقلال و آزادگی ملت بزرگ ایران است و بایست مراسمات این دهه را به خود مردم واگذار کرد.
کد خبر: ۷۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 26 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به وجود  دو مقوله در دهه فجر امسال  گفت:این دومقوله یکی  همزمانی دهه فجر با 40 سالگی نظام و دومی مصادف شدن این دهه با جنگ روانی و اقتصادی دشمن است که می بایست از هر لحاظ با موضوعات مطرح شده نسبت به گذشته پخته تر عمل کنیم.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: دهه فجر نماد عزت و استقلال و آزادگی ملت بزرگ ایران است و بایست مراسمات این دهه را به خود مردم واگذار کرد.

وی  بر ایجاد هم افزایی در 40 سالگی نظام تاکید کرد افزود: هر کسی که قدمی در راه خدمت به مردم برداشته است فارغ از هر رنگ و جناحی قابل احترام است.

استاندار ایلام  یادآور شد: تحولات بسیار عظیمی در همه عرصه ها در طول این چهار دهه در اقصی نقات کشور و استان ایلام شکل گرفته است که در همه ابعاد قابل تقدیر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: ما تلاش بسیار خوبی برای بودجه ی 98 داشته ایم و جلسات و رایزنی های  بسیاری در وزارتخانه ها و سازمان ها صورت گرفت.

رشد 20 درصدی بودجه ی عمرانی استان در سال 98

 سلیمانی دشتکی گفت :نمایندگان مجلس هم در کمیسیون ها از بودجه های استان دفاع کردند و علی رغم این که بودجه ی عمرانی کشور در سال 98 نسبت به سال 97 هیچ رشدی نداشته اما در استان 20 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد :در بودجه ی اربعین کار بزرگی صورت گرفته است و پس از آنکه ابتدا وزارتخانه اعلام کرد که این ردیف باید به وزارت کشور انتقال یابد با تلاش های بسیاری که در این زمینه صورت گرفت این ردیف در استان باقی ماند و همچنین در مذاکره با نمایندگان مجلس ظرفیت افزایش آن نیز پیدا شد.

استاندار ایلام افزود: پس از آنکه ردیف بودجه اربعین ثابت شد از 10 میلیارد به 20 و سپس به 26 میلیارد تومان افزایش یافت و امسال نمایندگان استان و برخی نمایندگان دیگر که در ایام اربعین به ایلام آمده بودند و پیشنهاد افزایش مجدد اعتبارات را دادیم و خوشبختانه به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی  عنوان داشت :  رایزنی های نمایندگان محترم استان با سازمان برنامه و بودجه ، دستگاه ها و وزارت خانه ها خوشبختانه بودجه ی اربعین 5 برابر افزایش یافت و به 100 میلیارد تومان رسید که از این میزان 50 درصد آن به استان ایلام اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
بس کنید این قدر به داشتم داشتم افتخارنکنید ..به دارم دارم افتخارکنید .گذشته گذشته .الان چیدارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار