شهردار ایلام
شهردار ایلام گفت: میزان طلب شهرداری ایلام از این ارگان ها ۶۴۰ میلیارد ریال است که طی سالیان گذشته معوق شده و همچنان واریز نشده است.
کد خبر: ۷۰۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 27 January 2019

به گزارش تابناک ایلام، طالب صادقیان اظهار داشت: دستگاه های مختلف از اداری، امنیتی، انتظامی، بانک ها و برخی شرکت ها به شهرداری ایلام بدهکار هستند.

وی افزود: میزان طلب شهرداری ایلام از این ارگان ها ۶۴۰ میلیارد ریال است که طی سالیان گذشته معوق شده و همچنان واریز نشده است.

شهردار ایلام تاکید کرد: ماده ۱۰۰ برای ۴۲۰ میلیارد ریال از این مقدار نیز اجرا شده است که باید مطابق این قانون مطالبات شهرداری از سوی این نهادها پرداخت شود.

صادقیان افزود: با وجود اجرای ماده ۱۰۰ برای دستگاه های بدهکار اما هنوز ۹۰ درصد مطالبات شهرداری پرداخت نشده در حالیکه این مطالبات برای عمران شهری و نیز حقوق نیروهای خدماتی شهرداری مصرف می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منابع درآمدی پایدار ندارد، تاکید کرد: تنها محل درآمد شهرداری دریافت عوارض مردمی و عمومی، دستگاه های اداری، نظامی، امنیتی، بانک ها و شرکت ها است که این نهادها باید نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری اهتمام داشته باشند.

شهردار ایلام با اشاره به پروژه هایی بزرگی که در شهر ایلام همچون زیرگذر رسالت و ... در حال انجام است، گفت: در صورت پرداخت این بدهی ها می توان در اجرای پروژه ها سرعت بیشتری ایجاد کرد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار