با افزایش اختلافات مابین اعضای شورا و در راستای کمک به برون رفت از مشکلات سد راه خدمات رسانی به شهروندان ،شهردار مهران علیرغم اینکه با وجود اختلافات موجود از نظر قانونی می توانست به ماموریت خود در شهرداری مهران ادامه دهد ،اما بمنظور پایان دادن به بن بست ایجاد شده ،دقایقی پیش استعفای خود را اعلام کرد .
کد خبر: ۷۰۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 27 January 2019

تابناک ایلام ::بالاخره پس از هفته ها بحث وجدل بین اعضای شورای شهر مهران و اختلاف نظر آنان بر سر ماندن ویارفتن شهردار مهران ،دقایقی پیش و در راستای کمک به بهبود شرایط به نفع شهروندان مهرانی،"حجت شاکیان " از سمت خود استعفا کرد.

حجت شاکیان با تجربه دو دوره حضور در شورای شهر ایلام ،در شهریور ماه سال 96با رای اکثریت شورای شهر مهران به عنوان شهردار این شهر مرزی انتخاب شد.

پس از گذشت یکسال ،سه نفر از اعضای شورای شهر مهران با پیش کشیدن موضوع استضاح ،در ماه گذشته به برکناری وی رای دادند .اما بدلیل وجود  اشکالات شکلی وماهوی ،این مصوبه شورای شهر از سوی فرماندار مهران وتو شد.

با افزایش اختلافات مابین اعضای شورا و در راستای کمک به برون رفت از مشکلات سد راه خدمات رسانی به شهروندان ،علیرغم اینکه "حجت شاکیان"می توانست  با وجود اختلافات موجود ،از نظر قانونی به ماموریت خود ادامه دهد ،اما بمنظور پایان دادن به بن بست ایجاد شده ،دقایقی پیش استعفای خود را تقدیم شورای شهر نمود .

امیدواریم با این اقدام شهردار ،اعضای شورای شهر بتوانند در ادامه راه و انتخاب مسیری درست ومنطقی از اختلافات شکل گرفته به نفع شهروندان کاسته وراه رابرای خدمات رسانی شایسته به مرزداران مهرانی هموار کنند .بدیهی استشورای شهر باید بدانند که  با درپیش گرفتن  داوم شیوه جاری وگروکشی های قومی وقبیله ای راه به جایی نبرده وتنها این حقوق مردم شهر است که به پای اختلافات آنان ذبح خواهد شد.

شایان ذکر است ؛شهردار مهران در نشست خبری هفته گذشته به رسانه ها وعده داد ؛در صورت عدم فروکش نمودن اختلافات ،تصمیم مقتضی را به نفع شهروندان مهرانی اتخاذ خواهد کرد. امروز شاکیان در همین راستا به وعده خود عمل و حجت را بر شوراییان تمام کرد.

متن پیام شهردار مهران به این شرح است :

بزرگترین افتخار زندگیم خدمت به مردمان دیار عشق و حماسه مهران است/از همه شما حلالیت می طلبم.

اکنون که پس از ۱۶ ماه تلاش بی وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی بر حق شما شهروندان فهیم که همانا داشتن شهری توسعه یافته،زیبا ومدرن است شهرداری مهران را ترک می کنم؛برخود واجب میدانم تا به این وسیله ،بزرگی،عظمت و همدلی والای تان را ارج نهم و از یکایک شما عزیزان تشکر و طلب حلالیت داشته باشم.

به خود می بالم که امروز بعد از چندین ماه که بنا به دلایلی قصد استعفا از این جایگاه رفیع که همانا خدمت به منت و با افتخار به شما مردمان لایق است را دارم؛ نگاه های رضایت بخش وتعابیر قدرشناسانه ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم وبا اطمینان ،غبار خستگی از تن می زدایم و آرامش روان وراحتی وجدان را قرین و هم نشین جسم و جانم می سازم.

ایمان راسخ دارم که اگر امروز شهرشهیدپرورمان مهران همیشه قهرمان ساختاری منسجم تر،سیمایی زیباتر و جایگاهی ارزشمند دارد مرهون همراهی حمایت و همدلی شما همشهریان با خادمان خود در شهرداری بوده است.

جاداردازهمدلی و همراهی مجموعه منسجم خدوم وخستگی ناپذیر کارکنان شهرداری مهران که درتمام ایام صادقانه همراه و همدل در کنار برادر کوچکشان لحظه ای خستگی را احساس نکرده ودر مدت خدمتگزاری اینجانب با عزمی راسخ برای پیشرفت و توسعه شهرمان تلاش کردند قدردانی نمایم؛چرا که بدون این مهم رسیدن به این جایگاه رفیع و شایسته در مهران دور از انتظار بود واکنون خوشحالم که میتوانم به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بزرگ بعنوان خادم مردمان لایق،با سربلندی و آرامش خاطر ، خاک پاک دیارمهر ومهربانی را ترک کنم.

شما مردم فهیم و ولایتمدار خوب می دانید که با توجه به محدودیت های مالی و برخی بی مهری ها در این مدت و در خلال میزبانی از زائران سیدالشهداء (ع) با تمام سختی ها سعی داشته که بهترین تصمیم و برنامه ریزی را برای پیشرفت و توسعه شهر و دیارمان داشته باشم و بهترین قضاوت را نیز شما خواهید داشت؛پس میتوانم این انتظار راداشته باشم که تقصیراتم را ببخشید وبا سخاوتمندی همیشگی تان حلالم نمایید و این حقیر را از حسن نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی نصیب نسازید.

  وظیفه ی خودمی دانم که از شما مردم فهیم و غیور مهران قهرمان، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار،استاندار محترم استان ایلام جناب آقای مهندس سلیمانی دشتکی ،امام جمعه مهران،مدیران کل،مدیران پرتلاش استانداری ایلام اعضای محترم شورای شهر مهران و شوراهای ادوار شهر ایلام ،اعضای شورای اداری ،مسئولین محترم دستگاههای امنیتی و انتظامی و نظامی و نهادهای دولتی ،روحانیون معظم ،اصناف و بازاریان گرانقدر ،اصحاب رسانه،فرهنگیان ، دانش آموزان عزیز و دانشگاهیان  فرهیخته و همه اقشاری که با همکاری و حمایت مداوم،شهرداری را در مسیر پر فراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند تشکروقدردانی مینمایم.     

با تمام وجود آرزو میکنم منتخبین محترم در شورای اسلامی شهر مهران بتوانند فردی توانمند تر را برای سکانداری شهرداری انتخاب نمایند تا هرچه بیشتر بر عزت و اعتبار شهر مهران که پیشانی توسعه استان می باشد افزوده و چهره ی زیبای آن را زیباتر از پیش نمایند.

در پایان یک بار دیگر از تک تک شما مردم شریف و بزرگوار مهران به خاطر حمایت بی دریغ از اینجانب سپاسگزارم ودر پیشگاه شما سوگند یاد میکنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه وبی منت به شهر و کشورم اولین و بزرگترین هدف زندگیم خواهد بود.


                            با تقدیم احترام

                             حجت شاکیان
               ۹۷/۱۱/۷‌

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
افرین به شاکیان و ادب و نجابتش و افسوس بر شورای مهران....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار