مدیر کل زندانهای خراسان جنوبی تاکید کرد؛
مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی اظهار کرد : هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است و در این راه تمام تلاش خود را برای اجرایی نمودن برنامه های اصلاحی و تربیتی بکار میگیریم .
کد خبر: ۷۰۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 28 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علی هاشمی با اظهار این مطلب افزود: با توجه به ابلاغ و اجرای برنامه های عملیاتی و ثمر بخش بودن آن در رشد فعالیتهای زندانها، امید است برای وحدت رویه در اجرای فعالیت ها و توسعه هر چه بیشتر اقدامات در سطح زندانهای استان گام های اساسی و خوبی برداریم.

 

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد : هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است و در این راه تمام تلاش خود را برای اجرایی نمودن برنامه های اصلاحی و تربیتی بکار میگیریم .

 

وی افزود:تامین امنیت در زندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی نیازمند امنیت پایدار است و تلاش برای ایجاد امنیت پایدار خود جهادی بزرگ است .

 

هاشمی تصریح کرد:فرایند اشتغال و حرفه آموزی زندانیان مهمترین فرایند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی است چرا که زندانیان بعد از آزادی نیازمند شغل هستند و با آموزشهایی که در زندانها دیده اند میتوانند صاحب شغل شوند .

 

گفتنی است در این دیدار کارکنان نیز سوالاتی را مطرح که مدیر کل زندانهای استان به آنها پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار