وزیر اطلاعات خطاب به صاحبان سخن و استفاده کنندگان از تریبون ها خواست مواظب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.
کد خبر: ۷۰۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 29 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید محمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌ها، امروز هم تلاش دارد ملت ایران را به زانو در بیاورد افزود: تحلیل تحریم‌ها در افکار عمومی بسیار مهم است و اگر مردم از قصد دشمنان برای به زانو در آمدن ملت در مقابل آن‌ها آگاه شوند تحمل مشکلات برای مردم افزایش می یابد.
وی خطاب به صاحبان سخن و استفاده کنندگان از تریبون ها خواست مواظب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

وزیر اطلاعات گفت: در فرهنگ اسلامی مسئولیت یک آزمون بزرگ و موقعیت خطیر است و با منفعت جناحی و سیاسی بازی در زمین دشمن و با طناب پوسیده او به چاه رفتن شرط عقل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی خطاب به مدیران استان گفت: در فرهنگ اسلامی همه چیز حاکمیت برای مردم و خدمت به مردم ، و این مدیریت‌ها و پست‌ها نیز امانت مردم در دست شما است بنگرید چگونه از این امانت استفاده می‌کنید.

وزیر اطلاعات گفت: در نظام اسلامی حاکم برای همه مردم، و امنیت، معیشت، عدالت، و سلامت برای همه کسانی است که تحت نظر و زیر لوای حکومت هستند و تبعیضی در این زمینه روا نیست.

علوی از همدلی و همراهی اعضای شورای تامین و همه کسانی که برای امنیت و توسعه استان تلاش می‌کنند قدردانی کرد و افزود: همدلی تمامی دستگاه‌های متولی امنیت در کشور موجب رضایت و خوشحالی رهبر معظم انقلاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار