استاندار ایلام با ذکر خلا شناختی جامعه نسبت به چند وچون فعالیت شرکت های دانش بنیان گفت: ماهیت شرکت های دانش بنیان باید بیشتر و به درستی معرفی و اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۷۰۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 30 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای اداری استان ایلام که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: معرفی مناسب شرایط و نحوه شکل گیری شرکت های دانش بنیان موجب ترغیب نیروهای فکری و نخبه به فعالیت نو اورانه می شود.

ی عدم اطلاع کامل جامعه از فعالیت شرکت های دانش بنیان را به خصوص در استان ایلام را موجب محرومیت افراد مرتبط عنوان و تصریح کرد: شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان اگر به درستی معرفی و اطلاع رسانی شود به اطمینان تعداد این شرکت ها چندین برابر می شود.

استاندار افزود: ایلام دارای ظرفیت های خدادادی عظیمی است که باید نگاهی فرابخشی به آنها داشت چراکه امروز یکی از عوامل بازدارنده توسعه در استان موازی کاری و بخشی نگری در ارتباط با این ظرفیت ها است.

سلیمانی در ادامه از مراکز تحقیقات پارک علم و فناوری، دانشگاه ها و مراکز جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای خواست راهکارهای تولید ثروت به جای نفت ارائه بدهند.

وی تاکید کرد: برای پیشبرد کارها در هر حوزه ای نیازمند مشارکت همگانی و ایجاد هم افزایی هستیم و در این راه توسعه شرکت های دانش بنیان باید در دستور کار قرار گیرد.

دراستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ایلام میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری بود.

ستاری دراین سفر یک روزه افزون بر دیدار و گفت وگو با مسئولان و مرتبطان حوزه دانش بنیان در ایین افتتاح 2 مرکز توسعه فناوری های نوین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار