رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام:
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای سرود ۶۰۰ نفری اعضای کانون‌های مساجد در ۱۰نقطه استان در روز ۱۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 30 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی‌پور در نشست هماهنگی مراسم دهه فجر استان ایلام اظهار داشت: در طلیعه انقلاب اسلامی ایران روز 12 بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان ایلام سرود «خمینی ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت‌های کشور و لبیک به منویات رهبری اجرا می‌شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اجرای این سرود با حضور 40 هزارنفر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود و سهم ایلام در این 40 هزار نفر 600 نفر است که اجرای خود را همزمان با سایر استان‌ها به انجام می‌رساند.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: قرار است این گروه 600 نفری بچه‌های مسجدی در روز 12 بهمن در تمامی شهرستان‌های استان، برخی شهرستان‌های منتخب و روستاهای ایلام نیز به اجرای برنامه بپردازند.

وی محتوای سرودهای اجرایی در ایام چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران را مضامین عاشورایی و اشعار و سرودهای حماسی و شعر مقاومت و دفاع مقدس دانست و گفت: تلاش شده است تا در سرودهای اجرایی این ایام جوانان و نوجوانان با معانی سرودها جلوه‌ای از مضامین بلند عاشورا آشنا و آن معانی را فهم کنند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار