نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: سپاه پاسداران‌در امر خدمت رسانی به مردم پیشتاز است.
کد خبر: ۷۰۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 30 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار در جمع فرماندهان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی توانسته است علاوه بر انجام وظایف خود در ماموریت‌های محوله، مردم‌داری را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

امام جمعه ایلام افزود: موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مردم داری و توجه به مردم این نهاد را محبوب قلوب عامه مردم کرده است.

وی با اشاره به نقش سپاه در مقابله با توطئه‌های دشمن و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در توطئه‌گری و طرح توطئه گفت: تبعیت از مقام عظمای ولایت، مردم‌داری و حفظ روحیه انقلابی و جهادی موجب شده است تا سپاه پاسداران بتواند دشمنان انقلاب اسلامی ایران را در هرکجا بنای مخالفت و توطئه‌گری علیه انقلاب اسلامی داشته باشد را با شکست مواجه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام به افتخاراتی که سپاه در حوزه های مخلف آفریده است اشاره و تصریح کرد: افتخارات سپاه در زمینه‌های مختلف‌ روند روبه رشد دارد و این خدمات به بالندگی نظام اسلامی درآستانه چهل سالگی آن کمک شایانی کرده است .

سخنان پایانی امام جمعه ایلام با توصیه به مردم داری و حفظ روحیه اسلامی، انقلابی و جهادی بود که در این ارتباط گفت: انجام وظیفه در حوزه ها مختلف باعث حفط ارتباط سازنده ونزدیکی به مردم می‌شود و راز موفقیت سپاه حمایت مردمی و مردم داری است./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار