گروه ناظران طرح جامع نظارت سنجش وزارت آموزش و پرورش از حوزه سنجش آموزش وپرورش شهرستان چرداول بازدید کردند.
کد خبر: ۷۰۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 30 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ گروه ناظران طرح جامع نظارت سنجش وزارت آموزش و پرورش از حوزه سنجش آموزش وپرورش شهرستان چرداول بازدید کردند.

در راستای سیاست های مرکز سنجش در جهت بهبود فرایند نظارت و ارزشیابی و اجرای دقیق و کامل مقررات در حوزه سنجش طرح جامع نظارت با مشارکت ادارات سنجش و کارشناسی سنجش مناطق همه استان های کشور با مدیریت مرکز سنجش وزارت متبوع تمامی شهرستانهای کشور مورد بازدید بازرسان قرار می گیرند .

در این بازدید عملکرد حوزه سنجش در محورهای 2 و 3 در محل مدیریت و دبیرستان های متوسطه دوره دوم و هنرستان ها از اسناد، مدارک، دفتر امتحانات، دفتر آمار و ارزشیابی مستمر آموزشگاه های شهید مطهری زنجیره علیا، دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) شهر شباب وهنرستان فنی وحرفه ای امام علی (ع)، هنرستان کارودانش سمیه ، راه دور دانش ، خدیجه کبری (س)از شهر سرابله و همچنین کارشناسی سنجش شهرستان مورد ارزیابی ناظران وزارتی قرار گرفت.

پس از این بازدید بازرسان با حضور در مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پرونده امتحانات دانش‌آموزان گزارشی از بازدید خود از مدارس ارائه و ابراز رضایت کامل خود را از سنجش شهرستان اعلام داشتند .

نماینده بازرسان وزارتی ، عملکرد مطلوب مدارس شهرستان در اجرای طرح نظارت جامع را نشان از هماهنگی و تعامل مثبت بخش آموزش و سنجش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرداول عنوان کرد و گفت: عملکرد مطلوب محورهای ۲ و ۳ مدارس شهرستان چرداول حاصل زحمات و حمایت های مدیریت آموزش و پرورش، کارشناسان اداره، مدیران و معاونین مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور سفیران سنجش در شهرستان چرداول در سخنانی گفت: بدون شک حضور بازرسان سنجش وزارتی در این شهرستان منجر به تبادل اندیشه و انتقال تجارب ارزنده این عزیزان به مدیران و معاونین مدارس شده است.

زمانی افزود:امیدواریم با بکار گیری این تجارب، بتوانیم با رشد و سیر صعودی حرکت در جهت دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت را ادامه دهیم.

گفتنی است در پایان این نشست باحضور مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان چرداول و کارشناس سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از بازرسان وزارتی با اهداء لوح یادبود و هدایای فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار