فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان گفت: در ایام دهه فجر ۱۲ طرح در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 02 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ جواد رحیمی مقدم اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه ها و طرح های مهمی در سطح شهرستان سیروان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در مجموع ۱۲ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان با اشتعالزای ۱۷۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود که مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در طول این چهل سال اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته، مهمترین اتفاق و کار مهمی که برای این شهرستان انجام گرفت، ارتقای شهر به شهرستان در سال ۹۱ بوده است.

رحیمی مقدم عنوان کرد: همچنین در دولت تدبیر و امید یکی از اتفاقات خوب در شهرستان، اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر است که مشکلات مردم در خصوص تملک زمین های کشاورزی با عنایت دولت و همکاری نهادهای مختلف هم اکنون پلاک های ۱۹۹ کارزان و ۲۱۳ لومار عملا به مردم واگذار شده و در مرحله واگذاری سند هستند.

وی افزود: همچنین در این مدت توسعه باغات پسته در سطح ۴۰ هکتار در سطح شهرستان انجام گرفته و کار بسیار مهم تر پروژه پمپاژ دشت سیروان است که در راستای توسعه زمین های کشاورزی در حال حاضر از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.

وی گفت: در این چهل سال در حال حاضر با افتخار اعلام می کنیم که پوشش گازرسانی در شهرستان سیروان ۹۸ درصد و پوشش برق به صورت ۱۰۰ درصدی است و حتی عشایر و چادرنشینان سطح شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار