به گفته امام جمعه نی‌ریز، بین مردم و دولت نباید فاصله باشد. آیت‌ا... فقیه گفت: «در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمن می‌خواهد بین مردم و دولت فاصله و شکاف بیفتد
کد خبر: ۷۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 02 February 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ بهمن و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت باید استقلال اقتصادی هم پیدا کنیم.

ایشان اظهار داشت: «الان دشمن روی همین نقطه ضعف ما دست گذاشته و دارد به آن ضربه می‌زند. باید با اقتصاد مقاومتی و تکیه نکردن به تک محصولی، به این هدف نیز برسیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «دولت در مضیقه است؛ چون نفت ایران را نمی‌خرند. باید تشریفات را کنار بگذاریم و قناعت کنیم. عزت در قناعت است. ما زیر بار زور نمی‌رویم، تسلیم دشمن نخواهیم شد و با وجود همه فشارها و تحریم‌ها، روی پای خود ایستاده‌ایم.»

عضو خبرگان رهبری از مسئولان خواست که خدمات 40 ساله انقلاب را برای مردم بیان کنند .

به گفته امام جمعه نی‌ریز، بین مردم و دولت نباید فاصله باشد. آیت‌ا... فقیه گفت: «در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمن می‌خواهد بین مردم و دولت فاصله و شکاف بیفتد.»

ایشان عنوان داشت: «اگر می‌بینید اسلام تا امروز باقی مانده، به خاطر معنویتی است که بین علمای دین بوده؛ مثل امام خمینی که تنها با یک قلم توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کند. او به خاطر اخلاصش توانست این کار را انجام دهد. حال همه ما سر سفره انقلاب نشسته‌ایم و باید قدر این مرد را بدانیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار