مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: جشن بزرگ زنان و انقلاب اسلامی در سومین روز از دهه‌ی مبارک فجر در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 03 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم شادیوند اظهار کرد: بازدید از پروژه‌های حوزه زنان و دیدار با خانواهد شهدا و ایثارگران و نشست با اقشار مختلف جامعه‌ی بانوان برنامه روز چهارم دهه‌ی فجر در استان خواهد بود که در شهرستان بدره اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته بانوان ستاد دهه‌ی فجر استان، افتتاحیه‌ی طرح پیش از ازدواج ویژه دختران مجرد را در جهاددانشگاهی استان برنامه شاخص پنجمین روز از دهه‌ی مبارک فجر عنوان کرد و گفت: شرکت در ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) ، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام در راستای تقویت نقش زنان در مدیریت بهینه آب، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسامی، همایش پیاده روی بانوان و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام برگزاری کارگاه تحکیم خانواده را برنامه شاخص روز 21 بهمن اعلام و تصریح کرد: زنان ایلامی مانند همیشه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکتی پرشور خواهند داشت./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار