مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام:
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از عرضه سوخت آزمایشی به قیمت تعادلی به مرزنشینان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح 2 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت به استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 03 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر چاغروندی از ساماندهی معیشت 25 هزار خانوار مرزنشین در استان ایلام خبر داد و افزود: بدین منظور یک هزار و 500 لیتر سوخت به هر خانوار مرزنشین برای صادرات به کشور عراق در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: خانوارهایی که تا شعاع 20 کیلومتری از مرز سکونت دارند، مشمول این قانون قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام سهمیه عرضه سوخت آزمایشی به مرز نشینان را 2 میلیون و 500 هزار لیتر عنوان کرد و گفت: برای اجرایی شدن این اقدام منتظر قیمت نهایی( تعیین مرزی) کمسیون تبصره ماده 2 وزارت کشور هستیم.

چاغروندی اضافه کرد: پس از تصویب اساسنامه طرح ساماندهی وضعیت معیشتی مرزنشینان با صادرات سوخت به کشور عراق در کارگروه اشتغال استان، افراد بومی با تشکیل شرکت های تعاونی می توانند از طریق مزایده در این فعالیت اقتصادی مشغول شوند.

شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری این شهرستان از کانون های مهم تردد زائر و صادرات کالا به کشور عراق بشمار می رود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار