معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما در این مراسم گفت: این ایستگاه در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار و در ۴۰ کیلومتری شهر ایلام احداث شده است.
کد خبر: ۷۱۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا علیدادی اظهار داشت : این ایستگاه 2 دکل ۱۵۱ متری و فرستنده ‏های اصلی ۲۰۰ کیلووات و رزرو ۱۰۰ کیلووات داشته و به عنوان ایستگاه اصلی موج متوسط استان روی فرکانس ۹۷۲ کیلوهرتز صدای رادیو ایلام  ۷۰ درصد از استان را پوشش می دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام در این آیین اظهار داشت: این پروژه با همکاری استانداری ایلام و صدا و سیما به بهره ‌برداری رسیده و برای آن انجام آن 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

احمد کرمی افزود: این طرح در زمینی با مساحت ۲۷ هکتار احداث شده و 70 درصد جمعیت استان زیر پوشش رادیو استانی و رادیوهای سراسری و همچنین رادیو اربعین قرار می گیرند.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام نیز گفت: ایستگاه ۲۰۰ کیلوواتی صالح آباد به لحاظ سرویس دهی و آنتن دهی جزو ایستگاه های مهم کشور و پرقدرت ترین ایستگاه استان محسوب می شود.

محمد بازوند تصریح کرد: امروز با حضور استاندار ایلام و معاون صدا و سیمای کشورریال 85 طرح و پروژه از جمله ایستگاه پرقدرت رادیویی صالح آباد با اعتباری 500 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات در بخش رادیو و تلویزیون به مردم استان از مهمترین اهداف اجرای این طرح ها هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار