معاون سیاسی استاندار :
مراسم جشن انقلاب و تجلیل از نقش زنان در انقلاب اسلامی به مناسبت سومین روز از دهه مبارکه فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در سالن فنی و حرفه‌ای این شهر برگزار شد
کد خبر: ۷۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 04 February 2019

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بابیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت، ایثارگری و فداکاری‌های زنان آگاه و بیدار است، گفت: زنان و بانوان در جریان و شکل‌گیری انقلاب اسلامی باایمان و فداکاری در کنار مردان این سرزمین، نقش بسیار مهمی ایفا کردند .

وی، با اشاره به تاریخ سیاسی ایران، تصریح کرد: شیر زنان فداکار و شجاع ایرانی در دل فرهنگ کهن ایران جای دارند و هرکجای تاریخ این سرزمین را ورق می‌زنید نقش مؤثر زنان در مسائل مهم کشور را مشاهده می‌کنید .

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، یادآور شد: حضور آگاهانه زنان ایرانی در طول 8 سال دفاع مقدس که بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند، نقش زنان ایلامی در این برهه از زمان بی‌نظیر بوده به‌طوری‌که در کنار همسران و فرزندان دیار خود را ترک‌ نکرده و در کنار خانواده از تمامیت کشور دفاع کردند .

نوذری، بابیان اینکه در این مقطع کنونی بیش از هرزمان دیگری برای توسعه استان نیاز به آموزش در ابعاد مختلف داریم، گفت: زنان باید همچنان درصحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی باشند .

وی، بابیان اینکه نگاه دولت و استاندار ایلام استفاده از توانایی و شایستگی‌های زنان در مدیریت‌های مختلف استان است، ابراز کرد: امروز ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی در استان در اختیار بانوان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه در استان نیاز به تلاش مضاعف است و دست‌یابی به آن جنسیت مطرح نیست، بلکه تعهد، تخصص، شایستگی و لیاقت مدنظر است و باید از ظرفیت بانوان در این جهت استفاده گرد .

گفتنی است، در این مراسم از تعدادی از بانوان و زنان ایلامی فعال در عرصه‌های مختلف با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار