فوری ؛
دادستان دهلران گفت : ظهر امروز دو متهم که از زندان ایلام برای روند رسیدگی پرونده خود به دادگاه عمومی و انقلاب دهلران در حال انتقال بودند اقدام به فرار کردند.
کد خبر: ۷۱۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با تابناک گفت : این دو زندانی در حین انتقال با مامورین درگیر و در منطقه نصریان دهلران مبادرت به فرار می کنند.

وی اظهار داشت : این دو متهم کمتر از دو ساعت توسط نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه سگلال دهلران در حین فرار  از مرز محاصره و دستگیر می شوند.

دادستان دهلران بیان داشت : خوشبختانه در حین فرار این دو مجرم ،هیچ یک از مامورین انتظامی صدمه ندیدند ،ولی یکی از متهمین به صورت جزئی زخمی شده که آنهم بمنظور درمان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی  در پاسخ این سوال که آیا فرارمتهمین براساس نقشه از پیش طراحی شده است یا نه -گفت : طبق برسی های صورت گرفته این اتفاق از قبل برنامه ریزی نشده و دراین راستا هیچ همدستی شناسایی نشده است  ،اما  این دو مجرم با سوء استفاده از غفلت مامورین مبادرت به فرار نمودند.

نجومی گفت : جرم یکی از این متهمین قاچاق اسلحه بوده که به 15سال حبس محکوم و متهم دیگر هم به جرم قاچاق به 5سال حبس محکوم شده است .امابرای این دو متهم پرونده های دیگری در جریان است که هنوز  منجر به صدور رای نشده اند.امروز  بمنظور رسیدگی به پرونده های مفتوح خود، از زندان ایلام به دادگاه دهلران منتقل شدند که آنهم در غفلت مامورین انتظامی همراه ،اقدام به فرار کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار