معاون عمرانی استانداری خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در دهه فجر امسال 330 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی با 780 میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.
کد خبر: ۷۱۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در جمع تعدادی از خبرنگاران استان با اشاره به احداث تونل دوم آزادی در مسیر ایلام _ سرابله  در آینده نزدیک گفت:  این طرح  500 متر پایین تر از تونل شماره یک آزادی اجرا خواهد و در طول 3 کیلو متر احداث می شود  .

وی ادامه داد: این پروژه به منظور تسهیل در تردد خودروها، کاهش آمار تصادفات ، حذف پیچ های حادثه خیز و رضایت مردم منطقه اجرا خواهد شد و کار مطالعاتی و نقشه کشی آن انجام شده و  طراحی آن آماده  پیمان است .

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه موضوع سد چناره در چرداول   مطالبه به حق مردم منطقه می باشد افزود: این طرح به صورت ویژه و ماهیانه در دست پیگیری است تا حدودی برخی از موانع آن مرتفع و یکسری تغییرات نیز در طراحی آن ایجاد شده که امیدواریم با رفع موانع کلان به زودی عملیاتی شود.

وی به وضعیت راه های استان اشاره کرد وگفت:126 کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده که اجرای 470کیلومتر بزرگراه  نیز در سطح استان در دست اقدام است  . 

کرمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص  علت خرابی و آسیب دیدگی برخی از محور تازه احداث شده بزرگراه ایلام به مهران بیان داشت :در مسیر های احداثی در مرحله نهایی  باید دو لایه آسفالت انجام شود ،ولی به علت اینکه در این  جاده عملیات به صورت  مقطعی است و پیش از تکمیل نهایی زیر بار ترافیک می روند شاهد این خرابی ها و آسیب دیدگی ها هستیم و این مشکل تا اربعین سال آینده رفع خواهد شد .

وی با توجه به توافق استانداری با وزارت راه و شهرسازی برای به پیمان گذاشتن مسیر راه آهن اسلام آباد - ایلام افزود: کلنگ زنی راه آهن ایلام از مهمترین برنامه های در دست اقدام مدیریت ارشد استان است که به صورت هفتگی موضوع آن پیگیری می شود ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
آقایون مسئولین که از داخل سرابله میگذرید یه نگاه به خیابان های این شهر بندازین دیگه روستاها هم اینگونه نیستندمردم وماشین ها روبیچاره کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار