مدیریت درمان استان ایلام؛
مدیریت درمان استان ایلام گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۴۰۰ هزار پرونده الکترونیک در مراکز درمانی ثبت شده است که با اجرای این طرح از هزینه های مکرر و غیر ضروری جلوگیری شده است.
کد خبر: ۷۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  دکتر کریم لاله ماژین، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۵۰ مورد به پزشک متخصص داخلی در استان ارجاع داده شده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: بیش از۹۵ درصد مراکز  درمانی استان طرف قرار داد این سازمان هستند که تا کنون ۴۵ میلیارد تومان مطالبات این مراکز پرداخت گردیده است.

 

وی افزود: خدمات مدیریت درمان بصورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود که در درمان غیر مستقیم ۳۰۰ مرکز در استان ایلام فعال است.

 

وی بیان داشت: بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام در سال ۹۶  با مشکلات فراوانی همراه شد که هم اکنون با نارضایتی مردم مواجه است وبا  پیگیری و بررسی های  انجام شده امیدواریم تا پایان سال مشکل آن مرتفع گردد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در نه ماهه اول سال جاری ۴۵ میلیارد تومان از  مطالبات مراکز  طرف قرارداد پرداخت شده گفت: در این راستا ۱۰ میلیارد تومان با حمایت استاندار جذب مدیریت درمان شد.

 

وی یادآور شد: تعیین سقف مراکز طرف قرارداد مطب پزشکان، درمانگاه ها و مراکز پاراکلینیک چند ماهی است در کشور اجرا شده و استان ایلام جزء استان های آخر در اجرای این طرح است.

 

دکتر لاله ماژین اظهار داشت: میانگین پرداختی به داروخانه ها تا آخر مرداد پرداخت شده و بخشی از بدهی سال ۹۶ آزمایشگاه ها باقی مانده که تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: همچنین  ۸۰ میلیارد ریال بدهی باقیمانده مراکز پاراکلینیک در سال ۹۶ به زودی پرداخت خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای  خدمت رسانی به مخاطبان هدف، و به همت بانک رفاه کارگران ایلام ،مطب دندانپزشکی سیار با هزینه  ۳۵۰ میلیون تومان در راه است.

 لاله ماژین از آمادگی خدمات رسانی مطب سیار دندانپزشکی در مناطق محروم  استان برای ارائه خدمات  به مردم خبرداد‌.

وی یادآور شد: از ابتدای فعال شدن موبایل اپلیکیشن در سازمان تامین اجتماعی  از جمعیت ۳۸۰ هزار نفری بیمه شده استان، ۸ هزار نفر از این برنامه استفاده کرده اند.

 

وی ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم از ابتدای آبان ماه حذف دفترچه و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در دستور کار قرار گرفت که روزانه ۲۰۰ پرونده ثبت می شود که امیدوارم تا پایان سال این آمار افزایش یابد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون پنج هزار و ۴۵۰ پرونده الکترونیکی در مراکز طرف قرار داد مدیریت درمان استان ثبت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار