همزمان با چهارمین روز از دهه فجر:
همزمان با چهارمین روز از دهه فجر 6 پروژه در بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۱۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار دهلران در آئین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها گفت: این طرح ها در زمینه های عمرانی ، خدماتی ، اقتصادی و گردشگری هستند.

مجید عسگری افزود: در مجموع برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

علی علی کرمی شهردار پهله هم گفت: امسال اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال برای عمران این شهر اختصاص یافت که 45 درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

مرتضی کرمی رئیس کمیته امداد زرین آباد هم گفت: 23 واحد مسکونی مددجویان در بخش در حال ساخت و تکمیل است که بیش از 10 میلیارد ریال برای آنها هزینه شد.

فرج فاضلی رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی دهلران هم گفت: یک میلیارد ریال برای کمپینگ گردشگری سیدناصرالدین هزینه شد.

سید علی حسینی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: امسال 9 میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری بخش سراب میمه هزینه شد.

بهروز دشتی رئیس اداره راه و شهرسازی هم در آئین بهره برداری از آسفالت میمه به گوراب گفت: 50 میلیارد ریال برای این مسیر پنج کیلومتری با 7 دهنه پل هزینه شد.

فرماندار دهلران همچنین در دیدار با مردم شهر پهله و میمه گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم توطئه ها و جنگ تحمیلی و تحریم ها مسیر تعالی و توسعه را دنبال می کند.

مجید عسگری ایمان و اعتقاد و تبعیت از ولایت و وحدت و انسجام را رمز پیروزی جنگ و دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: امروز در نبرد اقتصادی هم باید این موضوعات مد نظر داشته باشیم./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار