رئیس مجمع بسیج شهرستان دهلران؛
امام جمعه دهلران با اشاره به توطئه های دشمنان در طول این ۴۰ سال گفت:امروز در جنگ اقتصای دشمن را همه شاهد هستند و دشمن بدنبال اهداف خود است و باید وضع بازار ساماندهی شود.
کد خبر: ۷۱۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ::سید محسن موسوی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران که با حضور فرماندار ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن فرمانداری شهرستان دهلران برگزار شد اظهار کرد: دهلران یک سوم وسعت استان و ظرفیت های فراوانی دارد و تقاضا داریم پروژه های نیمه فعال را فعال کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران بر ضرورت ساماندهی بازار تاکید گفت : باید شرایط فعلی برای بازاریان در راستای مقابله با دشمن تشریح شود و اختلاف قیمت ها از بین برود و کمیته مربوطه با جدیت این مهم را دنبال کند و تعزیرات باید حضوری ۲۴ ساعته در بازار برای نظارت بر قیمت ها داشته باشد.

تامین گوشت مورد نیاز شهرستان و جلوگیری از قاچاق دام از دیگر موضوعات است که باید مد نظر باشد و در این شرایط همه باید مواظبت کنیم به نظام خدمت کنیم و انتظار داریم بازار مایحتاج مردم را تامین و با قیمت مناسب عرضه تا مردم برای تامین کالای خود به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.

بسیج به دنبال حل مشکلات مردم است

رئیس مجمع عالی بسیج استان ایلام اظهار داشت : خدا محوری و کرامت انسانی و عدالت از ارکان انقلاب هستند و باید اینها پیوسته مد نظر احاد جامعه باشند.

سرهنگ طهماسبی گفت: نگاه تحولی مردم و مسئولان این باشد که بسیج نهاد نظامی نیست بلکه دنبال حل مشکلات مردم است و تحول زمانی حاصل می شود که پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشیم.

بیش از 60 تن گوشت قرمز و سفید در شهرستان دهلران توزیع شده است

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام گفت: برای گشایش مرز چیلات در انتظار مجوز طرف عراقی هستیم.

یارالله نصیری با اشاره به انجام و اجرای زیرساخت های بازارچه مرزی چیلات اظهار داشت: رایزنی ها با طرف عراقی برای گشایش این مرز ادامه دارد و منتظر صدور مجوز از طرف عراقی هستیم.

وی افزود: درشهرستان دهلران 54 واحد صنعتی وجود دارد که 31 درصد آنها غیرفعال هستند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام به فعالیت سه هزار و 184 واحد صنفی در دهلران اشاره کرد گفت : در سال جاری 332 پروانه صنفی در این شهرستان مرزی صادر شد.

نصیری بیان داشت : تا کنون 41 تن گوشت قرمز و 20 تن گوشت مرغ در این شهرستان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام افزود: برای اجرای 32 طرح روستایی 13میلیارد و 200میلیون ریال و و جهت 123 طرح مشاغل خانگی نیز 6میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات در شهرستان دهلران پرداخت شده است.

برای صنایع نیمه فعال شهرستان باید چاره اندیشی شود
فرماندار دهلران نیز در این نشست خواستار چاره اندیشی برای رونق صنایع نیمه فعال شهرستان شد.

مجید عسکری افزود: آمادگی داریم برای طرح های مشکل دار در ستاد رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی این مهم را دنبال و با قاچاق نیز به شدت برخورد خواهیم کرد تا شاهد رونق فعالیت کارگاه ها و صنایع و شهرک صنعتی بیش از پیش باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار