مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایلام:
مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: در راستای کمک به معیشت مرزنشینان استان های مرزی هئیت دولت مصوبه ای را داشته که مرزنشینان می توانند در فعالیت های اقتصادی عرضه سوخت صادراتی به کشور عراق سهیم شوند.
کد خبر: ۷۱۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 06 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی اظهار داشت: در این طرح از محل صادرات درصدی را برای کمک معیشت خانوارهای روستاهای شعاع ۲۰ کیلومتری مرزی اختصاص می دهند.

چاغروندی تصریح کرد: در دیگر استان ها این مصوبه چند سالی است که اجرا شده اما در استان ایلام با توجه به اینکه در مصوبه ایلام حذف شده بود مجددا توسط مقامات استانی پیگیری و احیا شد و در آینده نزدیک نیز عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: مقداری سوخت سهمیه به عنوان آزمایش  به استان داده شده که بتوانیم صادر کنیم،  در حال فراهم کردن ساز و کار این کار هستیم اما با توجه به این که قیمتی که بر این فرآورده  گذاشته شده  برای صادر کردن به عراق مقرون به صرفه نیست پیشنهاد شده در کمیسیون ماده دو قیمت را تغییر دهند.

وی گفت: همچنین پیشنهاد شده مرز دیگری را به ما معرفی کنند که بتوانیم در آن مرز نیز این سوخت را صادر کنیم تا خدمتی به روستانشینان شعاع ۲۰ کیلومتری مرزی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار