به مناسبت دهه فجر:
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بازی‌های بومی محلی و صنایع دستی با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول، مسوولین ادارات، فرهنگیان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 06 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بازی‌های بومی محلی و صنایع دستی با حضور الیاس فتاحی معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول، مسوولین ادارات، فرهنگیان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

الیاس فتاحی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان چرداول و سخنران مراسم، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی حول سه محور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در جمع دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ گفت: تامین استقلال کشور و محقق شدن مردم سالاری دینی یکی از ثمرات این انقلاب است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی نیازمند انقلابی در علم و صنعت و ترویج روحیه کار جهادی است و دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم وظیفه خطیری را بر عهده دارند.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان چرداول تصریح کرد: همه ما باید برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان شود.

عباس زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول نیز در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادمانی، خلاقیت و تبادل تجربیات بین دانش آموزان و آشنایی با مهارت‌های زندگی و احیای بازی‌ها وسنت‌های بومی و حفظ و معرفی فرهنگ اصیل و بومی شهرستان عنوان کرد‌./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار