مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: آیین میهمانی لاله ها فردا پنجشنبه 18 بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور در 18 گلزار شهدای سراسر استان ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 06 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سلیمان رستمیان اظهار کرد: برنامه میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا که هر ساله در اولین پنجشنبه ایام الله دهه فجر برگزار می شود امسال 18بهمن ماه با حضور مردم انقلابی و خانواده های شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آیین فردا ساعت 15 به صورت ویژه در گلزار شهدای صالح آباد شهرستان مهران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این آیین گفت: پیش از برگزاری این آیین ساعت 13پیاده روی فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگران با عنوان میثاق با شهدا از محل پلیس راه به سمت گلزار شهدای صالح آباد برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری 40ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، همایش پیشکسوتان ایثارگر، دیدار با خانواده شهدا و غیره از جمله این برنامه ها بوده است.

استان مقاوم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار