معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
در ششمین روز از دهه فجر 75 پروژه در دهلران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۱۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 06 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت :این پروژه ها در زمینه های عمرانی اقتصادی و خدماتی و فرهنگی هستند که 60 پروژه از آن  بهره برداری و 15 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

ایوب درویشی افزود:در مجموع یک هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها هزینه که زمینه اشتغال 280نفر فراهم شده است.

معاون استاندار ایلام گفت :باتوجه به ظرفیت ها بالقوه دهلران  این شهرستان می تواند نقش بسزایی در توسعه استان و اشتغال جوانان بومی منطقه داشته باشد.

فرماندار دهلران نیز گفت: طرح های آبیاری تحت فشار در وسعت و 500 هکتار از منطقه موسیان،برتش و دشت عباس با اعتبار بیش از 110میلیارد ریال بهره برداری رسیده است.

مجید عسکری اظهار داشت : بهره برداری از ساختمان امور مالیاتی شهرستان با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع با اعتبار 21میلیارد ریال ، گاز رسانی به سه روستای حاضرمیل،تم تم آب و گلسیری در بخش مرکزی با جمعیتی بیش از دوهزار نفر و با اعتبار280میلیارد ریال از دیگر پروژه ها بود.

وی با اشاره به افتتاح مخزن 10 هزار متر مکعبی آب شرب دهلران با اعتبار 30میلیارد ریال گفت:بهره برداری از شبکه فیبرنوری مهران به دهلران،چیلات و دهلران به دشت عباس با اعتبار136میلیارد ریال در این سفر انجام شد.

عسکری گفت:در حوزه عمران شهری نیز کلنگ پارک بانوان در دهلران با اعتبار9 میلیارد ریال به زمین زده شد و ظرف 6 ماه تکمیل می شود.

فرماندار دهلران بهره برداری از مسجد روستای بیشه دراز را از دیگر طرح ها ذکر کرد و افزود:کلنگ زنی مصلی شهر دهلران با اعتباری بالغ بر78 میلیارد ریال نیز در دهه فجر آغاز شد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم گفت:این پروژه ها هدیه نظام به مردم هستند.

شادمهر کاظم زاده با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: روستاهای بخش مرکزی و بیشتر روستاهای شهرستان نیاز به خدمات بیشتری دارند که مد نظر مسئولان باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار