فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : در حوزه محرومیت زدایی در سطح استان برای سال آینده برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۱۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 07 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی" درهمایش سران طوایف و عشایر منطقه دشته عباس در مسجد جامع این دهستان برگزار شد گفت : امنیت پایدار توسط خود مردم، به وسیله مردم و با نگاه مردم انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشت عباس دیار مهربانی است، افزود:دشت عباس به ایستگاه صلواتی معروف است و رزمندگان اقصی نقاط کشور در دوران دفاع مقدس در این مکان پذیرایی شده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام به مرزنشین بودن مردم این دیار اشاره نمود و عنوان کرد: برای جلوگیری از قاچاق احشام باید خود مردم پای کار بیایند چرا که این مردم انقلاب کرده اند و خود آنها نیز حافظان نظام هستند.

شاکرمی با اشاره به مطالباتی که مردم دشت عباس از دولت دارند، گفت: ما دولت نیستیم و بودجه دست ما نیست اما قول می دهم که صدای شما را به گوش مسئولین برسانم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام به گله مندی مردم این دیار از مسئولان اشاره کرد گفت : مسئولان استان اگر پیش مردم بیایند باعث ایجاد روحیه خواهد شد و مطمئن باشند که این مردم خواسته شخصی ندارند.

شایان ذکر است، ارتقاء دهستان دشت عباس به بخش از جمله مهم ترین مطالبات مطرح شده در این همایش بود که از سوی سران طوایف عرب برای بهبود کیفیت زندگی مردم این دهستان خواستار شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار