مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 08 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام، غلامرضا طائبی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین‌ درصد ترکیبی در استان مازندران گفت: این کمیسیون در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه با حضور ۸ متخصص، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۳۷۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی افزود: کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در تاریخ ۱۱ بهمن با حضور دبیر و متخصصان مربوطه برگزار شد و ۳۰۰ پرونده مربوط به این عزیزان توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان ایلام نیز گفت: کمیسیون تعیین‌درصد ترکیبی در تاریخ ۱۱ بهمن در این استان و با حضور ۸ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۲۴۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند. همچنین ۳۸۵ پرونده مربوط به حق پرستاری والدین شهدای این استان نیز روز جمعه ۱۲ بهمن‌ماه در کمیسیون حق پرستاری والدین شهدا مورد بررسی قرار گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار