فرماندار ایوان گفت: سالانه ۱۲ هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان ایوان تولید می شود.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 08 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی اظهار داشت: ایوان شهرستانی با منابع و ظرفیت های بالفعل بوده که همواره در مسیر عمران و آبادانی گام نهاده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه، این مهم در ایوان از رشد قابل توجهی برخوردار است به طوری که در چند سال گذشته در آموزش و پرورش شهرستان ایوان اقدامات بسیار خوبی از جمله هوشمند کردن تعداد زیادی کلاس در سطح شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه نیز در راستای برنامه های توسعه حرکتی رو به رشد داشته است از جمله این ها می توان به تجهیزات بیمارستان و تجهیز مراکز پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی شهرستان اشاره کرد.

سبزی عنوان کرد: وجود کارخانه نورد و کارخانه آرد و نیز کارخانه سولفات پتاسیم و ده ها کارگاه تولیدی در شهرستان ایوان چشم اندازی روشن در اشتغالزایی برای این منطقه دارد.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی شهرستان ایوان دارای پنج هزار بهره بردار است که  از ظرفیت های بخش کشاورزی به تولید ۱۵ هزار تن محصولات زراعی، ۱۲ هزار تن محصولات باغی، هفت هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ و ۲۵ هزار تن تولید شیر اشاره کرد.

فرماندار ایوان افزود: وجود تونل اربعین و قرارگیری این شهرستان در مسیر تردد زوار کربلای معلی فرصتی مغتنم برای توجه بیشتر به توسعه راه های مواصلاتی است.

سبزی تصریح کرد: با توجه به این که شهرستان ایوان در مسیر تردد زوار اربعین قرار دارد در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ترددها در این شهرستان ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: شهرستان ایوان با داشتن قابلیت ها و ظرفیت های مختلف و متنوع در سایه کار و تلاش مسئولان افقی روشن در توسعه خواهد داشت./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار