امام جمعه کازرون گفت: دولت ما تا کی می‌خواهد مواضع منفعلانه را ادامه دهد و برجام را خورشید تابان بنامد؛ لذا ۲۲ بهمن روز پاسخ کوبنده به دشمن و مرگ بر امریکاست.
کد خبر: ۷۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 08 February 2019

تابنک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر بااشاره به ۱۹ بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) اظهارداشت: این بیعت، در حقیقت کمر رژیم پهلوی را شکست و این صحنه به اندازه‌ای برایشان گران تمام شد که گفتند عکس بیعت همافران با امام ساختگی است.

وی با بیان اینکه انقلاب ریزش و رویش دارد گفت: در این چهل سال حوادث فراوانی اتفاق افتاده که هرکدام از این حوادث در سیستم حکومتی دنیا رخ می داد آن سیستم از هم می‌پاشید اما انقلاب اسلامی تمام فتنه‌ها را پشت سر گذاشت.

وی ریزش و رویش انقلاب را از خصوصیت‎های حرکت‌های الهی دانست و افزود: عملکرد بد افراد ساده لوح یا نفوذی یا فریب خورده را نباید به حساب انقلاب بگذاریم.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه انقلاب نعمت الهی است که باید شکر کرد، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بازدارنده عنوان کرد و اظهارداشت: این راهپیمایی نشان دهنده همبستگی ملی و تجلی مردم سالاری دینی است.

خرسند گلایه مردم از برخی سوء مدیریت‌ها را به حق دانست و تصریح کرد: مردم نظام را قبول دارند.

وی به گزینه‌های روی میز دشمن اشاره کرد و گفت: ۲۲ بهمن روزی است که ملت ما گزینه‌هایش را روی میز قرار می‌دهد.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه مسوولان نگویند بین امریکا و اروپا بر سر مسئله ایران اختلاف وجود دارد، اظهارداشت: در خباثت، هیچ تفاوتی بین آمریکا و اروپا وجود ندارد، حال ممکن است درجه خباثت برخی بیشتر باشد.

خرسند ادامه داد: نمی‌گویم با اروپا ارتباط نداشته باشیم، بحث برسر اعتماد است.

وی با بیان اینکه بسته پیشنهادی اروپا منجر به خود تحریمی در کشور می‌شود گفت: این بسته یعنی بانک‌ها با سپاه، قوه قضاییه و شورای نگهبان حق ارتباط اقتصادی نباید داشته باشد.

امام جمعه کازرون با انتقاد از برخورد با معترضان در اروپا و پاریس اظهارداشت: با این برخورد آنها با مردم خود چطور از حقوق بشر و قدرت موشکی ما صحبت می‌کنند؟

خرسند اضافه کرد: دولت ما تا کی می‌خواهد مواضع منفعلانه را ادامه دهد و برجام را خورشید تابان بنامد؛ لذا ۲۲ بهمن روز پاسخ کوبنده به دشمن و مرگ بر امریکاست.

امام جمعه کازرون نسبت به بلاتکلیفی آموزش پرورش کازرون تذکر داد و با بیان اینکه گویا اداره کل استان قدرت تصمیم گیری ندارد گفت: بنده اداره کل اموزش و پرورش را مسوول اصلی این وضعیت می دانم و اگر مشکلی پیش بیاید انها مسوول عواقبش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار