در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛
در هشتمین روز از دهه فجر با حضور کرمی معاون عمرانی و نوذری معاون سیاسی استانداری ایلام 30پروژه اقتصادی، آموزشی، فرهنگی ، گردشگری و کشاورزی در شهرستان دره شهر افتتاح یا کلنگ زنی شدند.
کد خبر: ۷۱۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 08 February 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ موسوی اظهار داشت :این تعداد پروژه  با اعتبار ۷۹ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای  ۳۰۰ نفر در شهرستان دره شهر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی افزود: فاز اول چهارخطه خروجی دره شهر_ پل دختر به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاونین عمرانی و سیاسی بر زمین زده شد .

فرماندار دهلران افزود: افتتاح مدرسه شش کلاسه شهید بهشتی با زیربنای ۵۰۶ متر مربع با اعتبار ۸۵۰ میلیون ریال با مبلغ تعهد خبر ۶۳۳۰ میلیون ریال و افتتاح آبیاری تحت فشار دلفان آباد با اعتبار ۷ هزار و ۸۰۰ میلون ریال از جمله ۳۰ پروژه های این شهرستان است که به صورت نمادین افتتاح یا کلنک زنی خواهد شد.

وی یادآور شد:اعتبار افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه نمادین این شهرستان در حوزه کشاورزی، راه و آموزشی را ۵۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

موسوی با بیان اینکه  ۵ پروژه در بخش کشاورزی در دره شهر  افتتاح یا کلنگ زنی می شوند بیان داشت :خط انتقال پروژه آبیاری و تحت فشار دهستان آرمو به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال، فاز دوم آبیاری قطره ای مجوعه باغات کل سفید در سطح ۱۵۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال احداث پمپاژ مجمع باغات کل سفید با اعتباری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان از جلمه این طرح ها است .

وی اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار پر سطح ۶۵ هکتار با اعتبار ۷۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان و توسعه باغات شیب دار ارقام انجیر، انگور و پسته در سطح ۷۵ هکتار با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلون تومان با اعتبار کلی ۱۱۴ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا می شود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار