استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: تقاطع غیر هم سطح و ورودی سرابله با بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می شود.
کد خبر: ۷۱۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 09 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در سفر به دهستان آسمان آباد با وزیر بهداشت تماس گرفتم و به زودی به استان تشریف می آورند که مسائل و مشکلات حوزه بهداشت استان و شهرستان را مطرح می کنیم.

وی بیان داشت: مصوبات سفر به هلیلان شامل مشکلات آب منطقه و تسهیل در گاز رسانی، بحث آسفالت جاده کهره، مشکل بهداشت منطقه که حدود ۲۵ مورد بوده است قسمتی انجام گرفته و مابقی تحت اقدام است.

وی تصریح کرد: تقاطع غیر هم سطح و ورودی سرابله با بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می شود.

وی افزود: دنبال راهی برای اجرایی شدن عملیات سد چناره هستیم، سد چنار مشکل اعتبار ملی دارد و امسال یک میلیارد اعتبار برای آن گذاشته اند که با نوبخت و مدیران سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان استان و کمسیون تلفیق نشست هایی در این باره داشته ایم که این مشکل حل شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: از محل بازآفرینی شهری مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و در شورای برنامه ریزی استان مبلغ یک میلیارد تومان برای مجتمع بزرگ گردشگری شهر سرابله اختصاص یافته است.

وی گفت: برای تعریض پل و سیل بند شهر سرابله مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل تخصیص اعتبارات اختصاص و مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۹۸ پیش بینی شده است.

استاندار ایلام اظهار داشت: از محل بودجه اربعین برای خدمت رسانی به زوار سرویس های بهداشتی در مسیر اربعین(زنجیره) ایجاد می شود.

وی افزود: برای تکمیل مجتمع فرهنگی ارشاد مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از محل بازآفرینی شهری اختصاص داده ایم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه برای ایجاد حق مناطق جنگی در احکام کارمندان به اتفاق نمایندگان با فرمانده کل نیروهای مسلح جلسه داشته ایم، گفت: حق مناطق جنگی و یا مناطق محروم برای همه مناطق استان از سال ۹۷ بصورت تنخواه و برای سال ۹۸ در بودجه پیش بینی شده است.

وی گفت: از مردم شریف و بزرگ استان تقاضا دارم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب پشیمان کننده ای به زورگویی های  آمریکایی ها بدهند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار