وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: «‌راهپیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید... جای تسویه حساب، 22 بهمن نیست.»، اما چرا بدیهیات هم نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است؟!
کد خبر: ۷۱۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، سید عباس صالحی روز شنبه در ادامه پیام توئیتری خود آورده است: مطالبه‌ای هوشمندانه از رهبر انقلاب. اما چرا بدیهیات هم نیازمند تذکر ایشان است؟! از اشغال سفارت عربستان تا برخوردهای گلادیاتوری در روزهای وحدت‌بخش. از روز قدس تا 22 بهمن».

 

 

** دیدار همافران با رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از همافران که هر ساله به مناسبت بیعت آنها با حضرت امام (ره) در سال 57 برگزار می شود، تاکید کردند: «گاهی در 22 بهمن دیده می‌شود که مثلاً جنابعالی چون از فلان آقا یا فلان رئیس خوشتان نمی‌آید و می‌بینید آمده راه‌پیمایی، بنا می‌کنید علیه او شعار دادن؛ این غلط است. جای تسویه حساب، 22 بهمن نیست. راهپیمایی را مظهر اختلاف و درگیری نکنید.»

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در مصاحبه با ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن را «صحنه نمایش عظمت و اقتدار ملت ایران» خواند و از همه آحاد مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه دعوت کرد در این مراسم، «حضوری پرشور» داشته باشند.

 

صالحی با بیان اینکه ملت بزرگوار و شریف ایران همواره ثابت کرده اند در صحنه های سرنوشت ساز حضوری چشمگیر دارند، خاطرنشان ساخت: امسال نیز ملت ایران با بصیرت و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از نظام، دولت و کشور در راهپیمایی ایام الله 22 بهمن حضوری باشکوه خواهند داشت و جلوه ای دیگر از وحدت و همدلی خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی به تصویر خواهند کشید.

 

وی تاکید کرد: این حضور در این برهه حساس که دشمنان ما دائم درصدد ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند، پاسخ کوبنده ای به معاندان و یاوه گویان علیه نظام اسلامی خواهد بود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی همواره همراه و همگام با مسئولان نظام بوده اند و برای صیانت از آرمانها و دستاوردهای انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته و دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار