سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طنین انداز شدن گلبانگ تکبیر و ندای الله اکبر در شب پیروزی انقلاب اسلامی در آسمان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور با اعلام این خبر گفت: این مراسم ساعت 21 امشب همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آیین به یاد تکبیرهای بهمن سال 1357 از طریق مناره مساجد و بلندگوهای سطح شهر طنین انداز خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: همزمان با طنین گلبانگ الله اکبر و تکریم حضرت زهرا (س)، مراسم نور افشانی نیز به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم استان برای شرکت در این مراسم، حضور حداکثری و دشمن شکن در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهلمین سال پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را عامل ناامیدکننده دشمنان از توطئه چینی بر ضد نظام اسلامی عنوان کرد و بر ضرورت حضور همه اقشار مختلف مردم ، احزاب و گروه های سیاسی برای نمایش وحدت و همبستگی در راه حفظ اقتدار ایران اسلامی تاکید کرد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در 35 نقطه از استان ایلام نیز برگزار می شود.

این مراسم در مرکز استان ساعت 10 صبح و از مسیر مقابل سازمان جهاد کشاورزی آغاز و با طی مسیر خیابان آیت الله حیدری - میدان کشوری - بلوار آزادی تا چهارراه مادر ادامه خواهد داشت. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار