شکوه حضور ؛
امروز مردم وفادار به آرمانهای انقلاب ،امام ورهبری منسجم تر از سالهای پیش و با مشت های گره کرده تر از قبل به خیابانها آمدند تا روای حمایت همه جانبه خود از انقلاب و نظامشان باشند ،مردمی که سرمای بهمن  هم نتوانست آنها را از حضور در جشن بهار آزادیشان با دارد.
کد خبر: ۷۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 11 February 2019

تابناک ایلام::امروز قطار انقلاب اسلامی ایران با پشت سرگذاشتن تمام فراز و نشیب ها ،سربلندانه به ایستگاه چهلم خود رسید .به کوری چشم آنانیکه دیدن جشن چله انقلاب را نداشتند ،مردم باوفای ایران اسلامی با وقار ،عزت وسربلندی هر چه تمامتر در پیشگاه چشمان بهت زده جهانیان ،جشنی با شکوه تر از بهمن های پیش برگزار کرد.

امروز مردم وفادار به آرمانهای انقلاب ،امام ورهبری منسجم تر از سالهای پیش و با مشت های گره کرده تر از قبل به خیابانها آمدند تا روای حمایت همه جانبه خود از انقلاب و نظامشان باشند ،مردمی که سرمای بهمن  هم نتوانست آنها را از حضور در جشن بهار آزادیشان باز دارد.

درست که عدوات دشمنان و تحریم های ظالمانه سختی هایی را بر این مردم تحمیل نموده است،درست که گرانی بسیاری از اقلام وکالاها گلایه آنان را بر انگیخته است ،درست که از برخی سوء مدیریت ها رنجیده خاطر شده اند ،اما هرگز نگفته اند که انقلاب آنها انقلاب نان وشکم بوده  تا بخاطر کاستی ها و سختی ها به انقلابشان پشت کرده و تعبیرگر خواب دشمنانشان باشند!

بله !با وجود تمام سختی ها وگلایه ها امروز همه آمدند ،از پیر وجوان تا کاسب وکارگر ،از محصل ودانشجو تا معلم واستاد ،از بسیجی و پاسدار تا ارتشی وپلیس ، اصولگرا واصلاح طلب همه آمدند تا دست دردست هم شکوه وعظمت ملتی رابه نمایش بگذارند که چهل سال  تمام پشت به پشت هم  ،با همدلی و وحدت از انقلاب  خود جانانه دفاع کرده اند.

امروز شکوه وعظمت حضور ملت باعزت ایران باردیگر جهانیان را غافلگیر کرد ،این شکوه وهمراهی تداعی گر حماسه آفرینی ملتیست که در خوشی وسختی ،ودر همه حال از جان خود مایه گذاشته تا نهال انقلاب اسلامی، امروز چهل سالگی وفصل تنومندی خود را به چشم ببیند وخواب دشمنان را بی تعبیر بگذارد!

بلی !مراسم راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن و «جشن بزرگ چهلم انقلاب اسلامی» در شهر ایلام ودیگر شهرستانهای استان برگزار شد .مردم از ساعت ۹ صبح امروز  وهمزمان با سایر نقاط کشور راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را در شهرها وبخش های سراسر استان با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آغاز کردند.

مردم ولایتمدار و قدرشناس ایلام ، اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریاد‌های «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و با حمل دست نوشته‌ها» باردیگر ایستادگی خود پای انقلاب و نظام را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.

آری مردم فهیم ما به خوبی قدرشناسی خود را به نمایش گذاشتند ،آنان با صبر وبصیرت به ندای رهبرشان لبیک گفته و گرانی ها وسختی ها و عداوت و تلاش آشکار وپنهان دشمنان هم نتوانست آنان را خانه نشین کرده تا در جشن شکوه انقلابشان شرکت نکنند .

وقتی مردمی به این نجابت و با صلابتی همچون کوه در پشت انقلابشان ایستاده اند ،اینک نوبت مسئولین است که قدر این ذخیره ارزشمند و مولفه مهم استقامت وپایداری نظام را بدانند ،گامهایشان را در راستای  رفع  مشکلات این مردم بلند تر برداشته و همانگونه که شایسته آنان است برایشان فراهم آورند!

واقعا حیف نیست مطالبات وخواسته های ملتی با این بزرگی ونجابت با پیشینه ای به درازای تاریخ کهن این سرزمین ،به حال خود  رها شده ویا اینکه بزرگی ،کرامت وعزت آنان در بین صف گوشت وخواربار سهمیه ای لگدمال شود ؟! به راستی که این ملت سزوار بهترین ها ست،مسئولین عزیز ! فردا نوبت شماست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار