سکوت نمایندگان استان درمقابل این معضل اجتماعی وعدم پیگیری آنها نشان از بی توجهی به مشکلات استان بخصوص معضلات اجتماعی است که کانون خانوده ها را هدف قرار داده است !
کد خبر: ۷۱۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 13 February 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور :: انتشار خبر دردناک کودک همسری در استان ایلام باعث واکنش های مختلف سیاسی ، اجتماعی وقضایی شد .در این بین سکوت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  بخصوص رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص این اتفاق ،جای سوال دارد که این سکوت مصلحتی بوده یا بی اهمیتی ؟!

سکوت نمایندگان استان درمقابل این معضل اجتماعی وعدم پیگیری آنها نشان از بی توجهی به مشکلات استان بخصوص معضلات اجتماعی است که کانون خانوده ها را هدف قرار داده است !

آقایان نماینده ! نمایندگی منصبی است که از طریق انتخابات و رأی مردم رسمیت پیدا می کند. براساس قانون، نمایندگی مقامی ملی است همان کاری که طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران درمقام یک نماینده به وظیفه قانونی خود عمل کرد و موضوع رها را ازطریق  رسانه ها ،دادستانی ، سازمان بهزیستی و.. برای رهایی این کودک 11ساله ایلامی در دستور کار خود قرار داد ولی متاسفانه شما به عنوان نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی کوچکترین واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده اید ! واین  ذهنیت برای همگان پیش خواهد آمد که آیا شما هم موافق کودک همسری در جامعه هستید ؟!

خوب است شادمهر کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان که درست در ایام جشن های شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی  با طرح جابجایی فرماندارن نقشه راه انتخابات آینده مجلس را با فرماندار کردن باجناق خود طراحی کرده است برای افکار عمومی توضیح دهد که چه اقدام عملی برای کاهش آسیب های اجتماعی استان انجام داده است ؟

رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار نظرها وپیگیری های خود درخصوص رها کودک 11ساله ایلامی را برای افکار عمومی منتشر کند مگر نه شما به عنوان نماینده باید از حقوق عامه مردم دفاع کنید ؟!

ای کاش سلام امینی که به صورت اتوبوسی وابستگان خود را برای جذب در شرکت های دهلران لیست می کند مشکلات عمومی ومعضلات استان را لیست کند و در مجلس با صدای رسا  فریاد بزند که به خاطر فقر ، بیکاری و اعتیاد،  کودک همسری در ایلام و ایران در حال افزایش است تا شاید زمینه برای بررسی مجدد طرح کودک همسری در صحن علنی مجلس فراهم شود تا مرهمی باشد بر دل رها هایی که کودکی وآینده آنها برای همیشه به تباهی کشیده شده است.

به راستی جلال میرزایی نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی ومدرس دانشگاه، در مقابل این تراژدی تلخ چرا روزه سکوت اختیار کرده است ؟ ولی برای تغییر استاندار چه آسمان و ریسمان هایی که نکرد اما در مقابل این موضوع که جو روانی استان وحتی کشور را تحت تاثیر قرارداد آرام وبی صدا ماند و تنها شنونده شد !

 نماینده لیست امید! سکوت معنا دار شما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باعث ناامیدی مردم استان از شما شد !

آقایان نماینده ! اگر شجاعت دادستان جوان ایلام ، فریاد مدیرکل بهزیستی ایلام، مصاحبه وپیگیری های نماینده مردم تهران ،نقش آفرینی مطبوعات  وبسیاری از کسانی که این موضوع را به صورت جدی دنبال کردند نبود ،رها از این معظل رهایی پیدا نمی کرد.

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرداولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
همین الان مادرمدارس متوسطه اول دانش آموزانی روداریم درکلاس هشتم ازدواج کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار