رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متأسفانه هنوز بعد از گذشت حدود دو ماه از وقوع حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ، هنوز اطلاعات مربوطه به مجلس ارائه نشده و کمیسیون عمران مجلس همچنان پیگیر این مسئله خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 13 February 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش در منطقه کرج، گفت: این حادثه در دی ماه سال جاری رخ داد و از آن زمان این کمیسیون، اقدامات خود برای بررسی ابعاد مختلف حادثه و دلایل سقوط این هواپیما را آغاز کرد.


درخواست رسمی مجلس از ارتش برای ارسال اطلاعات سقوط هواپیمای 707

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمان وقوع حادثه سقوط هواپیما، کمیسیون عمران مجلس به صورت رسمی از نهادهای مرتبط ارتش درخواست کرد که اطلاعات مربوط به هواپیمای 707 ارتش و دلایل احتمالی سقوط را به مجلس ارائه کند.

عدم ارائه گزارش سقوط هواپیمای 707 ارتش به مجلس بعد از گذشت دو ماه

متأسفانه هنوز بعد از گذشت حدود دو ماه از وقوع حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ، هنوز اطلاعات مربوطه به مجلس ارائه نشده و کمیسیون عمران مجلس همچنان پیگیر این مسئله خواهد بود
وی تصریح کرد: متأسفانه هنوز بعد از گذشت حدود دو ماه از وقوع حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ، هنوز اطلاعات مربوطه به مجلس ارائه نشده و کمیسیون عمران مجلس همچنان پیگیر این مسئله خواهد بود.

نامه کمیسیون عمران به رئیس مجلس درباره تأخیر ارتش در ارسال گزارش سقوط هواپیمای 707

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از نامه این کمیسیون به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این نامه ذکر شده که با توجه به دستور رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای پیگیری حادثه مذکور، هنوز نهادهای مرتبط اطلاعات مربوطه را به این کمیسیون ارسال نکرده اند.

یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 متعلق به ارتش جمهوری اسلامی، صبح روز دوشنبه ۲۴ دی در حوالی کرج سقوط کرد. این هواپیمای باربری حامل گوشت که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار