نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی با خشکسالی ۲۰ ساله دچار عقب ماندگی تاریخی است. 
کد خبر: ۷۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 14 February 2019

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، نظر افضلی با بیان اینکه خراسان جنوبی از نظر زیرساخت‌ها مغفول مانده است، گفت: ۳۰ درصد مردم نهبندان و سربیشه مجبور شدند در این شرایط تحت پوشش کمیته‌های حمایتی قرار گیرند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از نظر زیرساخت‌ها مغفول مانده است، تصریح کرد: دوبانده شدن راه‌ها در این استان بسیار کند پیش می‌رود.

افضلی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های اصلی توسعه، راه آهن است، اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط، سرمایه گذاران برای آمدن به استان و سرماتیه گذاری ترغیب نمی‌شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ روستا در استان با تانکر آبرسانی می‌شود و بودجه‌ای که برای تامین آب در نظر گرفته شده، کم است. 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این وضعیت مهاجرت افزایش می‌یابد که تنها در نهبندان ۷ هزار نفر کاهش جمعیت داشتیم و دلیل این امر این است که زیرساخت‌ها به درستی پی ریزی نشده است.

افضلی با اشاره به عدم توسعه استان، افزود: باید نگاه به استقرار مردم در شرق کشور نگاه امنیتی باشد چرا که چوپانان این منطقه، دیده بانان جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه وجود امنیت نباید باعث شود که توجه به مردم استان کاهش یابد، یادآور شد: بحث قوانینی محاسبات در استان به خوبی رعایت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار