مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام ؛
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام از تصویب 13 طرح اشتغالزا و تولیدی در کمیته اجرایی تفاهمنامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 14 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس آزادی با اشاره به برگزاری کمیته اجرایی تفاهمنامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت: در این جلسه 13 طرح با اعتبار 59 میلیارد و 750 میلیون ریال مصوب شده که جهت سیر مراحل اداری و پرداخت تسهیلات به بانک سینا معرفی می شوند.

وی ابراز داشت: این طرح ها در زمینه احداث سردخانه، تولید تابلو برق صنعتی، تولید انواع نایلون و پلاستیک، توزیع خشکبار، کارگاه تولید تیرچه و بلوک، پرورش دام سانن، نمایندگی خودرو و خرید کمباین تصویب شده اند.

لازم به ذکر است در این جلسه آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک های سینا و پارسیان مورد بررسی قرار گرفت.

استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارای 10 شهرستان، 25 شهر و بیش از 600 روستای دارای سکنه است.

تعداد دهیاری های استان ایلام در ابتدای تشکیل دولت یازدهم 220 دهیاری بود که با اضافه شدن 98 دهیاری در دولت تدبیر و امید این تعداد به عدد 318 دهیاری رسید.

از مجموع روستاهای ایلام تعداد 498 روستا با جمعیت 175 هزار نفر از خدمات شرکت آبفای روستایی استان بهره مند هستند که بیش از 98 درصد جمعیت روستایی دارای سکنه استان را تشکیل می دهد.

در حال حاضر از تعداد 601 روستای استان 352 روستا با ضریب نفوذ 81 درصدی از شبکه گاز برخوردار است. /م

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار